Komunikat prasowy
Od września 2011 r. Bartosz Wysocki - jako dyrektor sprzedaży grupy Gazeta.pl - będzie nadzorował obsługę agencyjną i działalność sieci sprzedaży internetowej Agory. Zmiana związana jest z odejściem z Agory Przemysława Bartkowiaka, który od 2007 roku był dyrektorem sprzedaży segmentu Internet Agory, a z końcem sierpnia 2011 r. odszedł z firmy, aby zaangażować się w inną działalność zawodową.
Bartosz Wysocki jest związany z Agorą od 2005 roku. Był dyrektorem ds. klientów strategicznych Internetu Agory, odpowiadał za współpracę z największymi domami mediowymi, a także agencjami internetowymi. Przed objęciem stanowiska w segmencie Internet, jako zastępca dyrektora ds. klientów strategicznych w "Gazecie Wyborczej" brał m.in. udział w stworzeniu wzorowanej na rynkach Europy zachodniej, unikalnej w Polsce grupy konsultantów o wyjątkowych kompetencjach w zakresie kreowania nowoczesnych rozwiązań mediowych, które zostały wykorzystane dla "Gazety Wyborczej". Jest związany z branżą reklamową od 9 lat. Doświadczenie zawodowe zdobywał na stanowisku zastępcy dyrektora ds. klientów strategicznych "Gazety Wyborczej". Przed podjęciem pracy w Agorze był przez 4 lata związany z Agencją Reklamową V&P, w której odpowiadał za dział obsługi klienta, a przez ostatnie pół roku pracy - także za dział strategii. Jest absolwentem Akademii Ekonomicznej w Poznaniu.
- Mamy skuteczny, profesjonalny i zmotywowany zespół sprzedaży, który cieszy się zaufaniem klientów. Jestem przekonany, że Bartek sprawnie poprowadzi go przez kolejne etapy ekspansji na konkurencyjnym rynku reklamy internetowej - powiedział Tomasz Józefacki, członek zarządu Agory nadzorujący działalność segmentu Internet spółki.