Komunikat prasowy
Od 9 maja 2016 r. dyrektorem rozwoju sprzedaży "Gazety Wyborczej" będzie Arkadiusz Majewski.
Na nowym stanowisku będzie nadzorował dystrybucję i sprzedaż papierowych oraz cyfrowych wydań "Gazety Wyborczej". Zajmie się budowaniem nowych, efektywnych kanałów dystrybucji "Gazety Wyborczej" oraz promocją sprzedaży w tych kanałach.
- Arkadiusz Majewski posiada kilkunastoletnie doświadczenie zdobyte w działach sprzedaży oraz trade marketingu branży FMCG. Zarządzał zespołami sprzedaży bezpośredniej, współpracował z dystrybutorami oraz zorganizowanymi sieciami handlowymi. Jestem przekonany, że jego kompetencje i doświadczenie pomogą "Gazecie Wyborczej" jeszcze skuteczniej realizować działania cyfryzacyjne, a jednocześnie dbać o wyniki biznesowe - mówi Wojciech Świerczyński, wydawca i dyrektor zarządzający "Gazety Wyborczej".
Arkadiusz Majewski jest związany z Agorą od kwietnia 2015 r. - do tej pory był krajowym kierownikiem sprzedaży "Gazety Wyborczej" i jej marek. Poprzednio w latach 2004-2015 pracował w Grupie Żywiec, m.in. jako Kierownik ds. Sieci Regionalnych i Kierownik ds. Rozwoju Detalu Własnego, a jeszcze wcześniej w firmach Pharma C Food, Sante i Chłodnia Mazowsze.
Stanowisko dyrektora rozwoju sprzedaży "Gazety Wyborczej" jest nowe w strukturach Agory.