Komunikat prasowy
Anna Gumkowska została dyrektorem biznesu lifestyle grupy Gazeta.pl. Na nowym stanowisku odpowiada za strategię oraz wyniki serwisów kobiecych i poradnikowych.
- Serwisy lifestyle'owe mają ogromny potencjał i to właśnie w lifestyle'u dzieją się dziś bardzo ciekawe rzeczy w internecie. Gazeta.pl zawsze miała silną pozycję w tym obszarze i chcemy, żeby nasze produkty i biznes wokół nich dynamicznie się rozwijały. Ania Gumkowska ma pasję i doświadczenie, które jest do tego potrzebne - mówi Paweł Stremski, dyrektor programowy i wydawniczy Gazeta.pl.
Anna Gumkowska związana jest z Agorą od 2007 r. Od grudnia 2014 r. jako dyrektor content marketingu rozwijała w ścisłej współpracy z działem sprzedaży agencyjnej Gazeta.pl produkty content marketingowe i przygotowywała strategie projektów specjalnych dla kluczowych klientów, m.in. Grupy Żywiec, Discovery, Asusa, Mazdy i Sony. Wcześniej pracowała w dziale przygotowującym projekty specjalne w mediach Agory. Jest cz łonkiem grupy Native Advertising Task Force IAB Europe, która opracowuje europejskie standardy reklamy natywnej Aktywnie działa w grupie Content Marketing w IAB Polska. Anna Gumkowska jest autorką szeregu publikacji branżowych i uczestnikiem licznych konferencji. Prowadzi zajęcia z Digital Campaigns w Collegium Civitas.
Na obszar lifestyle w Gazeta.pl składają się: serwisy kobiece - modowe i urodowe (Kobieta.Gazeta.pl, Lula.pl, Foch.pl), kulinarne i poradnikowe (Ugotuj.to, Zdrowie.Gazeta.pl, Podroze.Gazeta.pl), a także serwisy dla rodziców (eDziecko.pl i Dzieciociuszek.pl). Poszczególnymi zespołami redakcyjnymi tych serwisów kierują: Sylwia Ryzner, Albina Stefańska i Marzena Szkolak.