Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE

20 stycznia 2016 / 15:34

Anna Gumkowska dyrektorem biznesu lifestyle grupy Gazeta.pl

Anna Gumkowska dyrektorem biznesu lifestyle grupy Gazeta.pl
Komunikat prasowy

Anna Gumkowska została dyrektorem biznesu lifestyle grupy Gazeta.pl. Na nowym stanowisku odpowiada za strategię oraz wyniki serwisów kobiecych i poradnikowych.

- Serwisy lifestyle'owe mają ogromny potencjał i to właśnie w lifestyle'u dzieją się dziś bardzo ciekawe rzeczy w internecie. Gazeta.pl zawsze miała silną pozycję w tym obszarze i chcemy, żeby nasze produkty i biznes wokół nich dynamicznie się rozwijały. Ania Gumkowska ma pasję i doświadczenie, które jest do tego potrzebne - mówi Paweł Stremski, dyrektor programowy i wydawniczy Gazeta.pl.

Anna Gumkowska związana jest z Agorą od 2007 r. Od grudnia 2014 r. jako dyrektor content marketingu rozwijała w ścisłej współpracy z działem sprzedaży agencyjnej Gazeta.pl produkty content marketingowe i przygotowywała strategie projektów specjalnych dla kluczowych klientów, m.in. Grupy Żywiec, Discovery, Asusa, Mazdy i Sony. Wcześniej pracowała w dziale przygotowującym projekty specjalne w mediach Agory. Jest cz łonkiem grupy Native Advertising Task Force IAB Europe, która opracowuje europejskie standardy reklamy natywnej Aktywnie działa w grupie Content Marketing w IAB Polska. Anna Gumkowska jest autorką szeregu publikacji branżowych i uczestnikiem licznych konferencji. Prowadzi zajęcia z Digital Campaigns w Collegium Civitas.

Na obszar lifestyle w Gazeta.pl składają się: serwisy kobiece - modowe i urodowe (Kobieta.Gazeta.pl, Lula.pl, Foch.pl), kulinarne i poradnikowe (Ugotuj.to, Zdrowie.Gazeta.pl, Podroze.Gazeta.pl), a także serwisy dla rodziców (eDziecko.pl i Dzieciociuszek.pl). Poszczególnymi zespołami redakcyjnymi tych serwisów kierują: Sylwia Ryzner, Albina Stefańska i Marzena Szkolak.

Powrót