Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA  W 3. KWARTALE 2023 R.

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA W 3. KWARTALE 2023 R.

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

11,60 zł

Zmiana[PLN]

-1,69%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO -1,69%
mWIG40 0,13%
WIG-MEDIA 1,02%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

29 listopada 2019 / 11:15

Anna Frydrych z ASP w Warszawie laureatką jubileuszowego konkursu Galerii Plakatu AMS

Anna Frydrych z ASP w Warszawie laureatką jubileuszowego konkursu Galerii Plakatu AMS

Jury przyznało 5 wyróżnień oraz 2 nagrody dodatkowe – od Animal Rescue Polska i Towarzystwa Opieki nad Zwierzętami. W 20. edycji konkursu wyróżnieni zostali: Dawid Celek, Wiktor Ciepak, Maria Ilczyna, Nikodem Pręgowski oraz Julia Solecka. Nikodem Pręgowski otrzymał dodatkowo wyróżnienie Fundacji Animal Rescue Polska, a Julia Solecka Nagrodę Specjalną Towarzystwa Opieki nad Zwierzętami w Polsce.  

Zadaniem uczestników konkursu, którego temat brzmi Zwierzę też człowiek, było zaprojektowanie plakatu na temat praw zwierząt do godnego życia. Na konkurs napłynęło 779 projektów – tym samym kolejny raz pobity został rekord zgłoszeń. 

Podczas obrad jury odniosłam wrażenie, że spotykały się tam osoby, które wiedzą, że człowiek to też zwierzę – mówi Dorota Sumińska, lekarz weterynarii, autorka audycji „Wierzę w zwierzę” nadawanej w Radiu TOK FM. – Z takich ludzi powinny się składać grupy, które mają wpływ na resztę świata. Może wtedy dalibyśmy radę ten świat uratować. A plakaty, które wybraliśmy i które pojawią się na przystankach, to „listy do świata”. Oby zostały odczytane zgodnie z zamierzeniem – dodaje Dorota Sumińska.

Temat konkursu spotkał się z ogromnym zainteresowaniem twórców. Wśród zgłoszeń nie zabrakło prac wstrząsających, metaforycznych i wywołujących emocje. Wiele z nich wyróżnia doskonały warsztat artystyczny i bogata symbolika. Jak co roku jurorzy wybierali zwycięzców spośród anonimowych prac, a nad przebiegiem konkursu czuwał audytor E&Y.

Bardzo cieszymy się, że zostaliśmy audytorem konkursu Galerii Plakatu AMS w tak szczególnym momencie, przy jego jubileuszowej, dwudziestej edycji – mówi Marcin Zieliński, Partner EY i audytor konkursu Galerii Plakatu AMS. – Wszystkim laureatom serdecznie gratulujemy i jesteśmy dumni, że mogliśmy być częścią tego wydarzenia – dodaje Marcin Zieliński.

Nagrodzone prace:

Wyboru laureatów dokonało jury w składzie:

  • Małgorzata Augustyniak, wiceprezes AMS,
  • Łukasz Balcer, prezes Towarzystwa Opieki nad Zwierzętami w Polsce,
  • Maciej Buszewicz, artysta grafik, profesor ASP w Warszawie,
  • Marcin Dorociński, aktor zaangażowany w wiele akcji na rzecz zwierząt,
  • Dawid Fabjański, Prezes Zarządu Animal Rescue Polska, Biegły Sądowy z dziedziny dobrostanu zwierząt i ochrony zwierząt,
  • Ewelina Gąska, projektantka graficzna, ilustratorka, Senior Designer Saatchi&Saatchi,
  • Janusz Górski, artysta grafik, profesor ASP w Gdańsku, kurator Galerii Plakatu AMS,
  • Filip Tofil, artysta grafik, Creative Director Syfon Studio, członek zarządu STGU,
  • Justyna Stoszek, rzeźbiarka, malarka,
  • Dorota Sumińska, lekarz weterynarii, autorka audycji „Wierzę w zwierzę” w Radiu TOK FM,
  • Adam Wajrak, działacz na rzecz ochrony przyrody, dziennikarz związany z „Gazetą Wyborczą”.

Zwycięskie prace będzie można oglądać na przystankach AMS w całej Polsce w 2020 roku.

Przypomnijmy, że wszyscy laureaci konkursu zostaną zaproszeni do finału przeglądu portfolio dla młodych twórców pod nazwą See&Say, organizowanego przez Klub Twórców Reklamy (KTR). Dzięki temu spotkają się z uznanymi pracodawcami i twórcami z wielu dziedzin kreatywnych. Każdy z uczestników See&Say będzie miał możliwość wyboru kilku ekspertów, którzy ocenią jego prace i przekażą mu swoje wskazówki.

Nadzór na prawidłowym przebiegiem konkursu sprawuje audytor konkursu Ernst & Young Audyt Polska; partnerami konkursu są Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz Klub Twórców Reklamy (KTR), a patronat objęło Towarzystwo Opieki nad Zwierzętami w Polsce. Patroni medialni to: „Gazeta Wyborcza”, Wyborcza.pl, Gazeta.pl, Radio TOK FM oraz Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej.

 

Informacje o konkursie i pełny tekst regulaminu znajdują się na stronie internetowej: www.galeriaplakatu.ams.com.pl.

 

***

Galeria Plakatu AMS powstała w kwietniu 2004 roku. Jest projektem non-profit, którego celem jest rozbudzenie społecznego zainteresowania reklamą zewnętrzną, promowanie polskiego, dobrze zaprojektowanego plakatu oraz zbliżenie środowisk reklamowego i akademickiego. Głównym punktem projektu są otwarte konkursy na plakat o tematyce społecznej i kulturalnej. Biorą w nich udział przede wszystkim studenci szkół artystycznych oraz młodzi graficy-projektanci. Co roku na konkurs napływa kilkaset prac – jest to prawdopodobnie największy konkurs dla młodych grafików w Polsce. Prace laureatów są eksponowane w ogólnopolskich kampaniach na nośnikach reklamowych typu citylight (gabloty wiat przystankowych) należących do AMS. Wybrani uczestnicy odbyli staże w czołowych polskich agencjach reklamowych, część z nich rozpoczęła tam pracę.

 

Jak dotąd odbyło się dwadzieścia edycji konkursu:

  1. Zapraszamy do... – promocja miast i regionów Polski
  2. Popatrz w chmury, zostaw mury! – walka z wandalizmem
  3. Bądź mądry – czytaj prasę – promocja czytelnictwa prasy
  4. Wszyscy jedziemy na jednym wózku – uświadomienie nierównego statusu niepełnosprawnych
  5. Międzynarodowe Biennale Plakatu – plakat reklamujący Biennale Plakatu
  6. Zostaw samochód – daj odetchnąć miastu – promocja komunikacji miejskiej
  7. Sieć = alienacja lub sieć = wspólnota – społeczna rola internetu
  8. Myśl rowerowo! – promocja roweru jako środka komunikacji w miastach
  9. Fryderyku! Wróć do Warszawy! – związki Fryderyka Chopina z Warszawą
  10. Skłodowska-Curie była kobietą – wspieranie starań kobiet o równouprawnienie
  11. Dzisiaj Polska! – promocja Polski podczas prezydencji w Unii Europejskiej
  12. Miłość nie cukierki – najlepiej w rodzinie – jeśli nie biologicznej, to w zastępczej­
  13. Twoja sprawa – wezwanie do reagowania na przemoc
  14. Tacy jesteśmy. Polacy 1989–2014 – autoportret Polaków roku 2014
  15. Przestrzeń wspólna – przestrzeń niczyja? – dyskusja na temat przestrzeni publicznej
  16. Szekspir do nieskończoności – uniwersalność twórczości Szekspira 400 lat po jego śmierci
  17. Myślę o Wiśle – promocja Wisły w 2017 roku – Roku Rzeki Wisły
  18. Rzeczpospolita = rzecz wspólna – jak rozumiemy dobro wspólne w 100. rocznicę odzyskania przez Polskę niepodległości
  19. Jedz ostrożnie – promocja zdrowego odżywiania i jego społecznego znaczenia
  20. Zwierzę też człowiek – zwrócenie uwagi na prawa zwierząt do godnego życia.

 

Między innymi za konkursy Galerii Plakatu firma AMS otrzymała nagrody i wyróżnienia, np.: tytuł Sponsora Roku arts & business, wyróżnienie w konkursie Media Trendy w kategorii marketing społeczny oraz ZNAK NA TAK za niekonwencjonalną promocję reklamy zewnętrznej.

Przebieg konkursu jest nadzorowany przez audytora, a nagrodzone prace zostają wyłonione przez niezależne jury.

 

 

Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz :

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.