Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA  W 3. KWARTALE 2023 R.

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA W 3. KWARTALE 2023 R.

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

11,40 zł

Zmiana[PLN]

0,71%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO 0,71%
mWIG40 -0,03%
WIG-MEDIA 0,84%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

7 marca 2022 / 13:28

AMS wprowadza nowy cennik oraz możliwość rozliczania kampanii podobnie jak w internecie

AMS wprowadza nowy cennik oraz możliwość rozliczania kampanii podobnie jak w internecie

W kwietniu 2022 r. AMS wprowadzi na rynek nowy model rozliczania kampanii na wybranych nośnikach Digital OOH, a także nowy cennik uwzględniający innowacje w ofercie i zmienne warunki rynkowe.

Od kwietnia br. AMS będzie działać z nowym cennikiem usług oraz zaktualizuje zasady ogólne ekspozycji reklam. Zmiana związana jest z nowymi stawkami cenowymi oraz z wprowadzeniem – po raz pierwszy na rynku Digital Out-of-Home – możliwości rozliczania kampanii w modelu CPM DOOH (cost per mille) w odniesieniu do działań realizowanych na nośnikach Digital Cityscreen. To prawdziwa innowacja rynkowa – model rozliczenia znany dotąd z reklam internetowych zostanie zastosowany w odniesieniu do Digital Out-of-Home, co zwiększy elastyczność oferty, szybkość reakcji i adaptację na zmiany.

Jako lider rynku OOH dostarczamy innowacyjnych rozwiązań, dobrze wpisujących się w dynamicznie zmieniające się potrzeby reklamodawców – mówi Małgorzata Augustyniak, wiceprezes zarządu AMS. – Jednocześnie na ceny naszych produktów ma wpływ szereg czynników zewnętrznych, często nieprzewidywalnych i zmiennych. Należą do nich wzrost inflacji i kosztów operacyjnych, decyzje administracyjne, jak również wielkość popytu, kształtującego naszą politykę cenową. Wszystkie te elementy znalazły odzwierciedlenie w zaktualizowanym cenniku oraz zasadach ogólnych ekspozycji reklam na naszych nośnikach – dodaje.

Miniony rok upłynął w AMS na wypracowywaniu i wdrażaniu produktów opartych z jednej strony na wartościach eko, z drugiej zaś – na rozwiązaniach cyfrowych. Podobnie będzie w 2022 r. AMS zamierza bowiem rozwijać się w obu kierunkach, które znakomicie wpisują się w zmieniające się, elastyczne potrzeby reklamodawców oraz nowe postawy konsumentów.
W 2021 r. AMS wprowadził także trzy ścieżki zakupowe, które będą rozwijane w roku bieżącym: produktową, pakietową oraz cennikową.

Szczegółowe informacje: https://ams.com.pl/oferta/cennik.

Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz :

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.