Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA  W 1. KWARTALE 2024 R.

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA W 1. KWARTALE 2024 R.

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

11,76 zł

Zmiana[PLN]

1,2%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO 1,2%
mWIG40 -0,34%
WIG-MEDIA -0,26%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

20 marca 2024 / 10:05

AMS w partnerstwie z Gemius zmierzy zasięg reklamy zewnętrznej w Polsce

AMS w partnerstwie z Gemius zmierzy zasięg reklamy zewnętrznej w Polsce

AMS podpisał umowę z firmą badawczą Gemius. W oparciu o dane z badania cross – mediowego Mediapanel spółka zmierzy potencjał zasięgowy reklam na swoich nośnikach zewnętrznych. To kolejny etap rozwoju badań widowni reklamy Out-of-Home w Polsce realizowany przez AMS.

– AMS od wielu lat wprowadza innowacyjne metody badania reklamy OOH, dlatego cieszy nas, że Mediapanel, jako jedyny cross-mediowy pomiar mediów typu single-source w Polsce, zyskał jego uznanie i aprobatę. Nasza współpraca, zakładająca wykorzystanie wiedzy i doświadczenia obu firm, pozwoli stworzyć i zaoferować rynkowi produkt najwyższej jakości. – komentuje Jarosław Pawlak, kierownik rozwoju badania Mediapanel.

Nawiązanie współpracy z Gemius stanowi naturalny etap rozwoju standardu badań widowni reklamy zewnętrznej w Polsce. Obecnie AMS, w ramach spółki Instytut Badań Outdooru, prowadzi badanie Outdoor Track. Dostarcza ono rynkowi kontakty VAC (Visibility Adjusted Contact) jako walutę w rozliczeniach kampanii Out-of-Home, realizowanych w dziesięciu największych aglomeracjach w Polsce.

– Warto podkreślić, że AMS był jednym z inicjatorów włączenia reklamy Out-of-Home do Mediapanelu. Już w 2022 roku, podczas organizowanej przez nas konferencji #DataDrivenDOOH, Gemius zaprezentował pierwsze testowe przeliczenia całego systemu nośników Digital OOH AMS. Uzyskaliśmy wówczas wysoki wynik 73% zasięgu mierzonego wskaźnikiem OTS, czyli Opportunity To See – powiedział Marek Kuzaka, prezes AMS.

Dane z Mediapanelu dotyczące reklamy zewnętrznej, zarówno klasycznej, jak digitalowej pozwolą w przyszłości bezpośrednio porównać jej efektywność z dotychczas badanymi mediami, co daje szansę pełniejszej prezentacji potencjału widowni reklamy OOH.

Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz :

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.