Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA  W 3. KWARTALE 2023 R.

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA W 3. KWARTALE 2023 R.

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

11,04 zł

Zmiana[PLN]

0,36%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO 0,36%
mWIG40 0,5%
WIG-MEDIA 0,13%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

7 marca 2024 / 13:00

AMS i Miasto Stołeczne Warszawa promują ideę wolontariatu na stołecznych przystankach

AMS i Miasto Stołeczne Warszawa promują ideę wolontariatu na stołecznych przystankach

6 marca br. na Placu Bankowym w Warszawie odbyła się inauguracja kampanii społecznej poświęconej wolontariatowi w ramach 24. edycji Galerii Plakatu AMS. Miasto – partner wspierający konkursu – nagrodziło plakaty promujące ideę wolontariatu jako najbardziej bezpośredniej formy troski o relacje społeczne i otoczenie.

Zwycięski plakat autorstwa Katarzyny Czapskiej i wyróżnione prace: Julii Grochowalskiej, Julii Klinger, Karoliny Lubaszko i Borysa Szembeka można zobaczyć na przystankach w całej Warszawie w towarzystwie prac nagrodzonych w konkursie głównym Galerii Plakatu AMS, który odbył się pod hasłem „Wygodnie i odpowiedzialnie czyli jak”. 

– Z radością zaangażowaliśmy się w konkurs Galerii Plakatu AMS, bo wierzymy, że prace artystyczne na przystankach zachęcą warszawianki i warszawiaków do wolontariatu. Liczymy, że dzięki temu jeszcze więcej osób odnajdzie w nim atrakcyjny sposób na spędzanie wolnego czasu – indywidualnie, z przyjaciółmi czy rodziną. Wolontariat jest dobrą wolą, którą chcemy się podzielić z innymi, bez żadnego przymusu – mówiła Karolina Zdrodowska, dyrektorka koordynatorka ds. przedsiębiorczości i dialogu społecznego w Urzędzie m.st. Warszawy.

– W ramach Galerii Plakatu AMS chcemy poruszać ważne społecznie tematy. Partner 24. edycji konkursu – Miasto Stołeczne Warszawa – wybrało wolontariat jako zagadnienie warte promocji. Bardzo dziękujemy za tę współpracę, bo w dzisiejszym, atomizowanym przez ekran komputera czy smartfona  społeczeństwie, taki rodzaj aktywności jest bardzo potrzebny. Wolontariat łączy ludzi, uczy dzielenia się swoją energią i umiejętnościami, daje wielostronne korzyści. Ta filozofia jest nam bliska, ponieważ AMS w swojej działalności stawia na harmonijne łączenie przestrzeni publicznej, reklamowej i on-line dla lepszej komunikacji zarówno marketingowej jak społecznej – powiedział Marek Kuzaka, prezes AMS, podczas inauguracji kampanii.

Urząd m.st. Warszawy już od wielu lat jest zaangażowany w popularyzację idei wolontariatu wśród mieszkanek i mieszkańców stolicy. Wszystkie działania są realizowane poprzez projekt „Ochotnicy warszawscy”. Stołeczny ratusz promuje wolontariat jako sposób na połączenie działalności, która przynosi korzyści nam samym, z taką, która daje korzyści innym ludziom czy otoczeniu.

Nadzór nad prawidłowym przebiegiem konkursu sprawował audytor konkursu EY Polska. Partnerem głównym tej edycji jest Grupa Żabka, partnerem wspierającym m.st Warszawa, partnerem merytorycznym – Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej. Dodatkowo, partnerem projektu zostało Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, a patronami medialnymi – Gazeta.pl, NowyMarketing.pl i „Vogue”.

Informacje o konkursie znajdują się na stronie internetowej: https://galeriaplakatu.ams.com.pl/.

 

Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz :

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.