Godziny pracy 9:00 - 17:00
Przejdź do kontaktu
Spółka
Kurs akcji [PLN]
Zmiana[PLN]
AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa
AGO 2,54%
mWIG40 0%
WIG-MEDIA 0%
Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44
9 listopada 2023 / 17:48
Marki z Grupy Agora po raz kolejny znalazły się w gronie laureatów Superbrands. Według konsumentów oraz ekspertów, AMS i Gazeta.pl to jedne z 27 najsilniejszych marek w Polsce. Wyniki badania konsumenckiego i laureatów procesu certyfikacji Superbrands 2023 ogłoszono podczas uroczystej gali w środę, 8 listopada br.
AMS – lider rynku reklamy zewnętrznej w Polsce, znany z działań społecznych oraz zaangażowania w tworzenie innowacyjnych rozwiązań w duchu eko oraz Gazeta.pl – jeden z najpopularniejszych polskich portali horyzonalnych, jedyne medium w Polsce z deklaracją redakcyjną opisującą podejście i zasady działania jego dziennikarzy, to marki z Grupy Agora, które otrzymały tytuł Superbrand Polska.
AMS otrzymał statuetkę Superbrands już po raz ósmy, a dla Gazeta.pl tegoroczne wyróżnienie jest czwartym w historii.
O przyznaniu tytułu Superbrands decydują połączone wyniki realizowanego przez ARC Rynek i Opinia badania, będącego największym sondażem siły i wizerunku marek w Polsce, oraz głosowania Rady Marek – stałego grona doradczego, złożonego z ekspertów z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie brandingu. Najsilniejsze marki biznesowe wyłaniane są w oparciu o kryteria jakości produktów lub usług, relacji biznesowych, innowacyjności oraz działań z zakresu CSR; decydujący głos w tym wyborze mają eksperci Konfederacji Lewiatan.
Więcej informacji o Superbrands 2023 oraz listę laureatów można znaleźć na stronie superbrands.pl.
Tytuły Superbrands 2023 to kolejne wyróżnienia konsumenckie dla Grupy Agora – w poprzednich latach jej marki otrzymywały m.in. tytuły Business Superbrands, Superbrands i Created in Poland Superbrands.
Powrót