Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA  W 3. KWARTALE 2023 R.

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA W 3. KWARTALE 2023 R.

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

11,60 zł

Zmiana[PLN]

-1,69%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO -1,69%
mWIG40 0,13%
WIG-MEDIA 1,02%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

16 czerwca 2021 / 15:52

Akcja „Reklama dla klimatu” przedłużona do końca wakacji

Akcja „Reklama dla klimatu” przedłużona do końca wakacji

„Reklama dla klimatu” to akcja Gazeta.pl mająca na celu promowanie ekologicznych postaw przedsiębiorców. W jej ramach za symboliczną złotówkę na stronie głównej portalu prezentowane są kampanie firm podejmujących działania na rzecz ochrony środowiska. Projekt cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem reklamodawców, dlatego został właśnie przedłużony do końca wakacji.

Gazeta.pl ma ambicję, aby być najbardziej zielonym medium w Polsce. Na łamach portalu regularnie publikowane są eksperckie materiały dotyczące zmian klimatycznych, ekologii oraz problemów naszej planety. Jedynym z realizowanych działań na rzecz walki z kryzysem klimatycznym jest promowanie ekologicznych inicjatyw przedsiębiorców w ramach akcji „Reklama dla klimatu”. Wyselekcjonowane reklamy prezentowane są za symboliczną złotówkę na stronie głównej portalu w każdy piątek, czyli najbardziej zielony dzień w Gazeta.pl. W ramach oferty o każdej wybranej do akcji inicjatywie powstaje też artykuł, który można znaleźć na Zielona.gazeta.pl. W ciągu dwóch edycji projektu portal otrzymał ok. 130 zgłoszeń od przedsiębiorców, a użytkownicy mieli okazję poznać już 33 ciekawe projekty. To dlatego akcja została przedłużona i w obecnej formie potrwa jeszcze do końca wakacji. Zgłoszenia do „Reklamy dla klimatu” można wysyłać do 16 sierpnia br.

Na łamach Gazeta.pl od lat cyklicznie ukazują się publikacje ekspertów i dziennikarzy portalu poświęcone klimatowi, ekologii oraz innym środowiskowym problemom Ziemi – mówi Marta Wiercińska, dyrektor sprzedaży w Gazeta.pl. – Natomiast akcją specjalną, „Reklama dla klimatu” chcemy nagradzać prośrodowiskowe postawy, szerząc świadomość ekologiczną. Cieszymy się, że oferta spotkała się z dużym zainteresowaniem reklamodawców, a my możemy pokazać naszym użytkownikom ciekawe inicjatywy. Zależy nam na tym, aby móc podzielić się z nimi jak największą liczbą inspirujących projektów, dlatego podjęliśmy decyzję o przedłużeniu akcji w obecnej formie do końca wakacji. Jednocześnie myślimy też nad zmianą formuły projektu, aby jeszcze skuteczniej działać na rzecz naszej planety – dodaje Wiercińska. 

Zaktualizowany regulamin akcji „Reklama dla klimatu” można znaleźć na stronie reklama.gazeta.pl

Gazeta.pl to jedyny portal horyzontalny w Polsce, który wyodrębnił dział dedykowany środowisku, dzięki czemu czytelnicy i czytelniczki zyskują jeszcze więcej opartych na wiedzy naukowej treści na temat klimatu i środowiska. Dodatkowo, w maju br. Gazeta.pl nawiązała partnerstwo z Koalicją Klimatyczną oraz dołączyła do globalnej inicjatywy Covering Climate Now (CCNow), zrzeszającej kilkaset tytułów, w tym m.in.: AFP, Bloomberg, Al Jazeera, CBS News, „Libération”, „Die Tageszeitung”. W czerwcu portal nawiązał natomiast partnerstwo z najbardziej zielonym uniwersytetem w Polsce, czyli Uniwersytetem im. Adama Mickiewicza.

Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz :

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.