10 września 2025 / 13:21
AMS podpisała przedwstępną umowę zakupu 100% udziałów w Synergic sp. z o.o. – jednej z najbardziej dynamicznych firm w segmencie City Transport i Digital OOH.
To przejęcie to kolejny krok w realizacji strategii Agory, która koncentruje się na wzmacnianiu pozycji firmy w obiecujących obszarach rynku mediów i reklamy.
– Wejście Synergic do Grupy AMS to nie tylko wzmocnienie oferty produktowej, ale także zwiększenie efektywności operacyjnej i potencjału rozwoju w segmencie cyfrowym – mówi Marek Kuzaka, Prezes AMS S.A.
Oferta rozbudowana o reklamę zewnętrzną, a szczególnie nośniki cyfrowe, ambient w przestrzeni miejskiej i środkach transportu, będzie bardziej interesująca dla szerszej grupy klientów.
Synergic, znany z innowacyjnych kampanii w przestrzeni miejskiej, zachowa niezależność operacyjną i markę, co pozwoli na utrzymanie jego kreatywnego i zwinnego stylu działania. Jednocześnie, jako część Grupy AMS, zyska dostęp do zasobów, know-how i skali działania lidera rynku OOH.
Dzięki tej transakcji Agora umacnia swoją pozycję w segmencie reklamy zewnętrznej, który – mimo zmieniającego się krajobrazu medialnego – pozostaje jednym z najbardziej stabilnych i odpornych na zmiany rynkowe kanałów komunikacji marketingowej.
Powrót