Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


Papa Diego otwarte w Forum Gdańsk

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR), GASTRONOMIA

Papa Diego otwarte w Forum Gdańsk

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

10,60 zł

Zmiana[PLN]

-0,47%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO -0,47%
mWIG40 -0,99%
WIG-MEDIA -0,88%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

25 września 2018 / 16:12

Agora inwestuje w spółkę Roi Hunter – szybko rozwijającego się dostawcę rozwiązań marketingowych dla e-commerce

Agora inwestuje w spółkę Roi Hunter – szybko rozwijającego się dostawcę rozwiązań marketingowych dla e-commerce

Agora S.A. zainwestuje w sumie 4,4 mln EUR w czeską spółkę ROI Hunter, dostawcę platformy marketingowej umożliwiającej firmom z branży e-commerce promowanie i sprzedaż produktów za pośrednictwem Google’a i Facebooka dzięki zaawansowanym narzędziom do kreacji kampanii i analizy danych. Poprzez inwestycję podzieloną na dwie rundy finansowania Agora zamierza zwiększyć swoją obecność w segmencie MarTech.

- ROI Hunter to inwestycja w dynamicznie rozwijające się technologie marketingowe, które w Strategii Grupy Agora wskazaliśmy jako jeden z głównych kierunków rozwoju w obszarze usług B2B. Spółkę ROI Hunter wyróżnia bardzo sprawny i zdolny zespół zarządzający,  świetny produkt i technologia oraz wyjątkowe relacje z Facebookiem i Googlem. Inwestycja Agory w spółkę przyspieszy jej ekspansję zagraniczną oraz dalszą rozbudowę produktu - mówi Agnieszka Sadowska z zarządu Agory.

ROI Hunter oferuje swoim klientom unikalną możliwość umieszczenia skutecznej reklamy bezpośrednio na Facebooku i w wyszukiwarce Google. ROI Hunter wyróżnia się na tle konkurencji skutecznością  w pozyskiwaniu nowych klientów dzięki dotarciu do podobnych odbiorców, potencjalnie zainteresowanych daną ofertą, a także zoptymalizowane tworzenie reklam i zarządzanie kampaniami. Jest jedną z niewielu firm będących jednocześnie oficjalnym partnerem marketingowym Facebooka oraz Google'a i doskonale dopasowuje się do trendów na rynku reklamy online i potrzeb firm e-commerce.

- Trudności, na które natrafiają obecnie marketerzy, przede wszystkim wiążą się z: czasochłonną konfiguracją opisów produktów, nieefektywnym wykorzystaniem własnych danych, a także brakiem możliwości wymiany danych pomiędzy Facebookiem a wyszukiwarką Google. Te problemy rozwiązuje właśnie ROI Hunter dzięki połączeniu danych klienta, Facebooka i Google’a, dając możliwość bezpośredniego zakupu reklamy z poziomu platformy ROI Hunter – komentuje Karel Tlustak, założyciel i CEO ROI Hunter.

ROI Hunter współpracuje już z ponad 250 firmami z sektora e-commerce, wśród których znajdują się takie podmioty, jak Allegro, Souq i Sports Direct, wspomagając je w zakupie efektywnej reklamy
w różnych kanałach.

W ofercie ROI Huntera są dwa główne rozwiązania: ROI Hunter PRO (produkt dla większych klientów) oraz ROI Hunter Easy (darmowe rozwiązanie dla platform e-commerce). Spółka przetwarza ponad miliard kampanii dziennie, które tworzone są przez ponad tysiąc specjalistów od marketingu korzystających z platformy.

- To dobra informacja, że ROI Hunter, zaufany partner Google’a, pozyskał finansowanie na dalszy rozwój. Dzięki temu spółka przyspieszy rozwój platformy i poszerzy usługi o wszystkie produkty w AdWords na tak wysokim poziomie, jak robi to w przypadku kampanii retargetowanych – mówi Andrea Silva odpowiedzialny w Google’u za kanały sprzedażowe w regionie Środkowego Wschodu i Afryki Północnej.

- Bardzo cieszymy się z sukcesu ROI Hunter i tego, że rynek docenił ich wieloletni i konsekwentny rozwój. Utwierdza nas to w przekonaniu, że stawiamy na partnerstwa z najlepszymi, by oferować przedsiębiorstwom najwyższy poziom usług i wspólnie rozwijać ich biznes – mówi Łukasz Leoniewski, odpowiedzialny w Facebooku za partnerstwa w regionie Europy Środkowej i Wschodniej.

ROI Hunter zamierza rozwijać się globalnie – rozpocząć działalność w Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych oraz wzmocnić swoją pozycję w Europe Centralnej i Wschodniej, wybranych krajach Bliskiego Wschodu i Północnej Afryki oraz Azji, Pacyfiku i Ameryki Łacińskiej.

- Dzięki finansowaniu pozyskanemu od Agory będziemy mogli wzmocnić nasz produkt i cały zespół, a także szybciej rozwijać się na międzynarodowych rynkach – dodaje Karel Tlustak.

Agora została mniejszościowym udziałowcem ROI Hunter – w dwóch rundach finansowania  obejmie w sumie prawie 24% akcji w podwyższonym kapitale zakładowym spółki. Agora będzie wspierać obecny zespół zarządzający ROI Hunter w realizacji strategicznej wizji firmy i rozwoju jej działalności.

Inwestycja w ROI Hunter to kolejny krok na drodze polskiej grupy medialno-rozrywkowej do zbudowania pozycji na rynku usług B2B. Agora jest już udziałowcem spółki Yieldbird - jednej z najszybciej rozwijających się firm specjalizujących się w optymalizacji zasobów reklamowych wydawców.

--

ROI Hunter to firma założona w 2014 roku. Oferuje usługi w modelu SaaS i zajmuje się automatyzacją działań marketingowych (tworzenie kreacji, targetowanie, optymalizacja powierzchni reklamowych). Jest jedną z niewielu firm będących jednocześnie oficjalnym partnerem marketingowym Facebooka i Google'a. Ostatnio spółka uzyskała też tytuł kreatywnego partnera Facebooka. To międzynarodowy podmiot z siedzibą w Brnie (Czechy), z biurami w Pradze, Warszawie, Dubaju, Singapurze i Sao Paulo. Jej akcjonariuszami są: ENERN –fundusz venture capital inwestujący w podmioty na etapie early-stage i growth, w takich branżach, jak Fin-Tech, marketplaces, SaaS i e-commerce, wspierający najlepszych przedsiębiorców w całej Europie, a także AccelerAsia – fundusz inwestycyjny z siedzibą w Singapurze, inwestujący w przedsięwzięcia technologiczne z Europy USA i Izraela, które zamierzają rozwijać się w regionie Azji i Pacyfiku.

Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz:

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.