Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


Wyniki finansowe Grupy Agora w 3. kwartale 2021 r.

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

Wyniki finansowe Grupy Agora w 3. kwartale 2021 r.

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

0,00 zł

Zmiana[PLN]

0%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO 0%
mWIG40 0,37%
WIG-MEDIA 0,59%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

15 października 2021 / 15:03

Agencja Wyborcza.pl – nowa nazwa serwisu fotograficznego „Gazety Wyborczej”

Agencja Wyborcza.pl – nowa nazwa serwisu fotograficznego „Gazety Wyborczej”

1 grudnia 2021 r. oficjalnie zmienią się nazwa oraz identyfikacja wizualna agencji fotograficznej „Gazety Wyborczej” – obecną nazwę Agencja Gazeta zastąpi Agencja Wyborcza.pl. Zmiany te są już widoczne od dziś – nowa nazwa pojawiła się w opisach zdjęć na łamach papierowego wydania „Wyborczej”, na Wyborcza.pl oraz na stronie Agencji.

Agencja Gazeta powstała w 1994 r. z inicjatywy działu Foto „Gazety Wyborczej”. Obecnie reprezentuje kilkudziesięciu fotoreporterów, zdobywców prestiżowych nagród w konkursach m.in. World Press Photo, Grand Press Photo, BZ WBK Press Foto i Konkursie Polskiej Fotografii Prasowej. Zdjęcia fotoreporterek i fotoreporterów „Wyborczej" ilustrują aktualne wydarzenia w Polsce i na świecie w papierowych wydaniach gazet i magazynów, zasilają serwisy informacyjne Wyborcza.pl, Gazeta.pl i innych marek Agory, a także wielu newsowych mediów, w tym największej światowej agencji fotograficznej Reuters.

1 grudnia 2021 r. Agencja Gazeta oficjalnie zmieni swoją nazwę oraz logo i stanie się Agencją Wyborcza.pl. Jednak już od teraz nowa nazwa pojawia się w opisach zdjęć na łamach papierowego wydania „Wyborczej”, w serwisie Wyborcza.pl oraz na stronie Agencji, która również zmieniła swój szyld na Agencjawyborcza.pl.

- Fotografia jest ważną częścią „Wyborczej" od jej pierwszych numerów wydanych w maju 1989 r. Kiedyś najważniejsze było dla nas wydanie papierowe dziennika, dziś priorytetem jest serwis cyfrowy Wyborcza.pl. Nie byłoby obecnego sukcesu subskrypcyjnego „Wyborczej" bez jakościowej fotografii prasowej. Dlatego nowa nazwa agencji, powielana przy tysiącach publikowanych codziennie zdjęć, ma podkreślać związek znakomitych fotografii z marką „Wyborczej" oraz jej serwisem internetowym – komentuje zmiany Jerzy Wójcik, wydawca „Gazety Wyborczej”.

Przez ostanie trzy dekady fotoreporterzy „Wyborczej" dokumentowali zmiany w Polsce, Rumunii, Rosji, Czechach, na Węgrzech i w RPA, konflikty zbrojne, przewroty i rewolucje, m.in. na Ukrainie, w Jugosławii, Iraku, Afganistanie, w Kongo i Rwandzie. Na zdjęciach uwieczniali wizyty największych mężów stanu, pielgrzymki papieskie, portretowali wybitnych twórców kultury i sztuki. Od zawsze są blisko ludzi, wszędzie tam, gdzie dzieją się najważniejsze dla czytelników „Gazety Wyborczej” wydarzenia – na granicy polsko-białoruskiej, na demonstracjach, w Sejmie, na stadionach i imprezach kulturalnych. Agencja Wyborcza.pl realizuje również zamówienia dla mediów zagranicznych oraz przygotowuje profesjonalne sesje fotograficzne dla magazynów kolorowych.

Praca naszego zespołu zmienia się cały czas: tworzymy coraz więcej materiałów multimedialnych i galerii, fotoreporterzy „Wyborczej" realizują autorskie projekty w ramach współpracy z mediami europejskimi. Od blisko 30 lat zapewniamy naszym czytelnikom i partnerom: jakość, szybkość oraz wiarygodność – opowiada o pracy swojego zespołu Beata Łyżwa-Sokół, szefowa działu Foto „Gazety Wyborczej” i Agencji Wyborcza.pl.

Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz:

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.