Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA  W 3. KWARTALE 2023 R.

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA W 3. KWARTALE 2023 R.

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

11,04 zł

Zmiana[PLN]

0,36%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO 0,36%
mWIG40 0,5%
WIG-MEDIA 0,13%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

8 stycznia 2019 / 16:57

66 550 zł dla WWF w akcji "Gazety Wyborczej" "PrenumeRATUJ"

66 550 zł dla WWF w akcji
"Gazeta Wyborcza" podsumowała specjalną akcję realizowaną wspólnie z WWF Polska. Dzięki czytelnikom, którzy zamawiali prenumeratę cyfrową dziennika na stronie Wyborcza.pl/wwf, aż 66 550 zł zostanie przekazanych Fundacji WWF Polska na pomoc zagrożonym gatunkom zwierząt.
 
Czytelnicy "Gazety Wyborczej" znów okazali swoje wsparcie dla szczytnych celów. Tym razem w akcji, którą zespół dziennika zorganizował razem z WWF Polska, można było pomóc najbardziej zagrożonym gatunkom zwierząt. Od 12 do końca grudnia 2018 r. internauci wykupujący dostęp do treści "Gazety Wyborczej" na Wyborcza.pl/wwf, mogli wskazać gatunek zwierząt, któremu chcieli pomóc w ramach projektów WWF Polska, a wybierając okres prenumeraty: miesiąc (10 zł), kwartał (30 zł) lub rok (100 zł) - określić wysokość wsparcia.
 
Wilkowi, który jest na liście gatunków objętych ścisłą ochroną, prenumeratorzy "Gazety Wyborczej" przekazali 13 400 zł, foce - 8330 zł, rysiowi - 19 580 zł, sóweczce - 12 370 zł, morświnowi - 8360 zł, niedźwiedziowi brunatnemu - 4510 zł. Łącznie na pomoc zagrożonym w Polsce gatunkom zwierząt udało się zebrać 66 550 zł!

Akcja "PrenumeRATUJ" była promowana w serwisach internetowych Wyborcza.pl, na profilach dziennika w mediach społecznościowych oraz w wydaniu papierowym "Gazety Wyborczej". Jej ważną część stanowiły działania redakcyjne, w które - oprócz działu Nauka - zaangażowały się redakcje lokalne "Gazety Wyborczej".
 
Artykuły na temat środowiska i gatunków zwierząt zagrożonych wyginięciem są regularnie publikowane w serwisie Wyborcza.pl/zwierzeta
"Gazeta Wyborcza" od wielu lat angażuje się w różnorodne inicjatywy społeczne i współpracę z organizacjami pozarządowymi, np. Polską Akcją Humanitarną i UNICEF. W maju 2018 r. w ramach "Prenumeraty solidarnościowej" 150 tys. zł zostało przekazanych na pomoc osobom z niepełnosprawnościami. Natomiast wiosną br., dzięki specjalnej akcji "Gazety Wyborczej", w której cały przychód z kupionej prenumeraty cyfrowej był przekazywany organizacjom społecznym, aż 37,5 tys. zł trafiło łącznie do Kampanii Przeciw Homofobii, Centrum Praw Kobiet i Stowarzyszenia Interwencji Prawnej.
 
Wszystkie tego rodzaju akcje za każdym razem potwierdzają wrażliwość społeczną czytelników "Gazety Wyborczej" i  zaangażowanie zespołu dziennika. To jednocześnie przykłady marketingu zaangażowanego społecznie, który umożliwia połączenie celów biznesowych i społecznych. 
 
WWF - World Wildlife Fund to międzynarodowa organizacja, która od ponad 55 lat działa na rzecz przyszłości, w której człowiek żyje w harmonii z naturą. WWF ratuje najcenniejsze przyrodniczo miejsca w ponad 100 krajach na sześciu kontynentach, a robi to dzięki wsparciu ponad 5 milionów darczyńców na świecie. WWF istnieje w Polsce od ponad 15 lat i koncentruje się na lokalnych działaniach takich, jak ochrona Puszczy Karpackiej, odbudowa populacji rysia nizinnego na Mazurach, zapobieganie zanieczyszczeniom Bałtyku, proponowanie mądrego i przyjaznego prawa w zakresie gospodarki leśnej i wycinki drzewostanu czy zapobieganie degradacji najpiękniejszych polskich rzek.
Więcej informacji - https://www.wwf.pl/ 

Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz :

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.