Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA  W 3. KWARTALE 2023 R.

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA W 3. KWARTALE 2023 R.

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

11,04 zł

Zmiana[PLN]

0,36%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO 0,36%
mWIG40 0,5%
WIG-MEDIA 0,13%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

17 lutego 2020 / 12:45

„300 trudnych śmieci” – specjalny dodatek „Gazety Wyborczej” dotyczący recyklingu

„300 trudnych śmieci” – specjalny dodatek „Gazety Wyborczej” dotyczący recyklingu

Papier. Szkło. Metale i tworzywa sztuczne. Odpady zmieszane. Bio. Inne - do którego z pięciu pojemników na śmieci wyrzucić m.in.: odzież, kosmetyki, zabawki, gruz? W środę, 19 lutego oraz czwartek, 20 lutego br. w „Gazecie Wyborczej" opublikowany zostanie kolejny proekologiczny przewodnik „300 trudnych śmieci", zawierający alfabetyczną listę nieoczywistych do segregacji przedmiotów wraz z informacją jak poprawienie je recyklingować. W dodatku czytelnicy znajdą również kod upoważniający do bezpłatnego, dwumiesięcznego dostępu do serwisu Wyborcza.pl.

Zużyte bilety kartonikowe należy wyrzucić do niebieskiego pojemnika na papier i makulaturę; resztki czekolady czy popcornu do pojemnika czarnego na odpady zmieszane; filtry do kawy powinny trafić do brązowego pojemnika na bioodpady; flakon po perfumach do zielonego na szkoło; długopisy niezależnie od tego, z jakiego materiału są wykonane dobrze by po zużyciu znalazły się w żółtym pojemniku na surowce wtórne - podobnie zresztą jak karty kredytowe. Natomiast niepotrzebne karty SIM oddać należy do punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych.

Recykling nie należy do łatwych zadań. Wiele odpadów jest uciążliwa i trudna do zaklasyfikowania. Aby jednak mieć realny wpływ na środowisko sortowanie śmieci musi być dokładniejsze, a co za tym idzie bardziej efektywne.

„Gazeta Wyborcza" publikuje drugi po „150 kłopotliwych śmieciach", alfabetyczny przewodnik, wyróżniający trzysta problematycznych śmieci, aby ułatwić praktykę poprawnej segregacji odpadów i pomóc rozstrzygnąć, co zrobić z wyrzucanymi przedmiotami, które bardzo często niesłusznie lądują w jednym kuble na śmieci. Oprócz samego opisu, do którego pojemnika wrzucić określony rodzaj odpadów redakcja zastosowała kolorową legendę odpowiadającą oznaczeniu pojemników do określonego rodzaju śmieci, aby ułatwić czytelnikom zapamiętanie najważniejszych informacji. Prócz tego, czytelnicy znajdą w dodatku m.in. „Dobre praktyki" dotyczące segregacji problematycznych śmieci oraz informacje na temat systemów segregacji domowych odpadów.

Dodatek ukaże się w dwóch częściach - pierwszy wraz z „Gazetą Wyborczą" będzie dostępny w sprzedaży 19 lutego br., część drugą wraz z dziennikiem będzie można znaleźć w kioskach dzień później, 20 lutego br. Cena każdego z wydań gazety będzie wynosić 5,49 zł.

Czytelnicy „Gazety Wyborczej" w dodatku „300 trudnych śmieci" znajdą również specjalny kod umożliwiający bezpłatny, dwumiesięczny dostęp do serwisu Wyborcza.pl.

Wydanie „Gazety Wyborczej" wraz z dodatkiem będzie promowane kampanią prowadzoną w radiu i telewizji oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej, w papierowym wydaniu dziennika i jego dodatkach, serwisie Wyborcza.pl i w mediach społecznościowych. Działania przygotował i zaplanował dział marketingu „Gazety Wyborczej".

Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz :

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.