Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE

15 czerwca 2018 / 09:37

19/2018 Strategia Grupy Agora na lata 2018-2022

Komunikat giełdowy

Zarząd Agory S.A. z siedzibą w Warszawie („Agora”, Spółka”) informuje, iż w dniu 15 czerwca 2018 r. podjął uchwałę o przyjęciu Strategii Grupy Agora na lata 2018-2022. Dokument został skonsultowany z Radą Nadzorczą Spółki.

Strategia rozwoju Agory  i jej grupy kapitałowej zakłada osiągnięcie w perspektywie 2022 roku:

- około 1,6 mld zł przychodów

- i około 200 mln zł wyniku EBITDA.

Kluczowe założenia strategiczne obejmują:

- intensywną cyfryzację całej działalności Grupy, z naciskiem na rozwój sprzedaży dostępu do treści w modelu subskrypcyjnym,

- rozwój dotychczasowych największych przedsięwzięć Grupy Agora,

- poszerzenie działalności wybranych dotychczasowych biznesów o nowe usługi lub oferty premium,

- rozpoczęcie działalności w nowych obszarach, jakimi są m.in.: usługi B2B dla e-commerce, innowacyjne narzędzia MarTech, a także rozrywka i gastronomia.

Przyjęta Strategia Grupy Agora zakłada wzrost zarówno poprzez rozwój organiczny, jak i akwizycje. Łączne nakłady na inwestycje do 2022 r. wyniosą maksymalnie około 930 mln zł. Spółka planuje kontynuować przyjętą politykę dywidendową w wysokości 0,5 zł na jedną akcję.

Strategia Grupy Agora na lata 2018-2022 stanowi załącznik do niniejszego komunikatu.

Podstawa prawna: art. 17 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 596/2014 z dnia 16 kwietnia 2014 r. w sprawie nadużyć na rynku (rozporządzenie w sprawie nadużyć na rynku) oraz uchylające dyrektywę 2003/6/WE Parlamentu Europejskiego i Rady i dyrektywy Komisji 2003/124/WE, 2003/125/WE i 2004/72/WE

Powrót