Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE

17 czerwca 2010 / 17:30

"Zrób to w Warszawie!" Do it in Warsaw" edycja 2010

Komunikat prasowy

Najnowsza edycja wyjątkowego przewodnika "Zrób to w Warszawie! Do it in Warsaw!" jest już dostępna w księgarniach. Autorzy książki - Agnieszka Kowalska i Łukasz Kamiński prowadzą czytelników swoimi ulubionymi warszawskimi ścieżkami do niesamowitych zakamarków stolicy, poza utartymi szlakami turystycznymi.

W tegorocznej edycji "Zrób to w Warszawie!" Do it in Warsaw" część haseł została odświeżona, pojawiło się jednak wiele zupełnie nowych - m.in. o żydowskiej i afrykańskiej Warszawie, kawiarnianych ogródkach, muralach Twożywa, warszawskiej muzyce i nowych klubokawiarniach.

Książka pozwoli odkryć wyjątkowe miejsca w stolicy: palmiarnię, w której można zjeść sushi, kulturalny squat, Dom Dziewicy i wiele innych, o istnieniu których niejeden turysta nie ma pojęcia. Czytelnicy dowiedzą się również, jak niestandardowo spędzić czas w Warszawie - gdzie się bawić, gdzie kupić niepowtarzalną pamiątkę, w którym teatrze zobaczyć dobry spektakl.

Autorzy przewodnika zamieścili w wydaniu także dzieła młodych artystów - grafików, fotografów, architektów, którzy w ich opinii współtworzą niepowtarzalny klimat Warszawy. Została także zachowana wersja angielska.

19 czerwca w klubokawiarni Chłodna 25 odbędzie się spotkanie z autorami książki "Zrób to w Warszawie!" Do it in Warsaw". Będzie można kupić przewodnik oraz zdobyć podpisy autorów. Podczas spotkania zagra zespół Warsaw City Rockers, a po nim - Cpt. Sparky; odbędzie się także projekcja krótkiego filmu "Zrób to w Warszawie!", nakręconego we współpracy z Kubą Kossakiem, a dedykowanego warszawskim kulturalnym aktywistom.

Wydawca książki: Agora. Partnerzy projektu: Miasto Stołeczne Warszawa, mamastudio,

Patroni medialni: Radio TOK FM, Warszawa.Gazeta.pl, "Aktivist", "Hiro Free", "K MAG".

Projekt graficzny: mamastudio

"Zrób to w Warszawie!" Do it in Warsaw" można kupić na www.kulturalnysklep.pl, w warszawskich salonach Empik i salonach prasowych, a także pod numerem telefonu 801 130 000 lub 22 555 44 00. Cena książki - 34,99 zł.

Wydanie jest promowane w telewizji (TVP Warszawa, TVN Warszawa), radiu (Roxy Warszawa, Złote Przeboje Warszawa, Eska Warszawa, RMF Classic Warszawa, RMF Maxxx Warszawa), prasie (autopromocja w stołecznych wydaniach "Gazety Wyborczej", "Gazety Co Jest Grane" oraz "Metra"), internecie (Warszawa.Gazeta.pl) oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej w stolicy.

Kreację kampanii przygotował dział promocji stołecznej redakcji "Gazety Wyborczej", spoty radiowe i telewizyjne wyprodukowało Studio Lightcraft, a media zaplanował Starlink.

Powrót