Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE

11 stycznia 2021 / 13:00

Zmiany w strukturze Gazeta.pl - Tomasz Korniejew dyrektorem Moto.pl

Zmiany w strukturze Gazeta.pl - Tomasz Korniejew dyrektorem Moto.pl

Tomasz Korniejew awansował w strukturach Gazeta.pl i objął stanowisko dyrektora Moto.pl, które łączy z funkcją redaktora naczelnego serwisu. Od stycznia br. odpowiada za rozwój redakcyjny i wizerunkowy Moto.pl oraz wszystkich serwisów Gazeta.pl w kontekście motoryzacji, a także wzrost ich zasięgu.

Moto.pl to serwis łączący motoryzację, biznes i eko trendy, dlatego cieszymy się, że ten obszar będzie w pełni zarządzany przez Tomasza Korniejewa, który wielokrotnie udowodnił, że ma doskonałe wyczucie każdego z tych tematów – mówi Agnieszka Siuzdak, dyrektorka pionu Gazeta.pl. – Jesteśmy przekonani, że na nowym stanowisku będzie dalej rozwijał nasze innowacyjne formaty, w tym pierwszy na rynku medialnym wirtualny showroom czy coroczny plebiscyt „The Best of Moto”, a także wspomagał nas w rozwoju biznesu motoryzacyjnego – dodaje.

Tomasz Korniejew w latach 2003-2010 pracował jako dziennikarz w tygodniku „Motor”, od 2010 r. do 2017 r. był redaktorem prowadzącym serwis motoryzacyjny w Infor.pl. Od 2017 r. jest związany z Agorą jako redaktor naczelny Moto.pl. W tym czasie serwis zanotował imponujący wzrost oglądalności i duży skok w rankingu serwisów motoryzacyjnych. W grudniu 2017 r. zajmował 6. pozycję (1,2 mln RU, Gemius/Megapanel XII 2017 r.), a w 2020 r., wg nowego badania Mediapanel,  3. pozycję z widownią na poziomie 3,3 mln realnych użytkowników (Gemius/Mediapanel XI 2020 r., z pominięciem serwisów grupy OLX i sprzedajemy.pl).

Po objęciu w styczniu 2021 r. nowego stanowiska Tomasz Korniejew, jako dyrektor i redaktor naczelny Moto.pl, odpowiada m.in. za rozwój redakcyjny i zasięgowy serwisu, a także całej grupye Gazeta.pl w obszarze rozwoju treści motoryzacyjnych. Ponadto Tomasz Korniejew odpowiada za wpływy i rozwój oferty produktowej dla branży motoryzacyjnej w Gazeta.pl.

 

Moto.pl to jeden z największych polskich serwisów motoryzacyjnych, z sukcesem łączący tematykę samochodową i lifestyle’ową. Fani motoryzacji znajdą w nim najświeższe informacje o nowościach i trendach z tej branży oraz z rynku samochodów. Redakcja poddaje również testom auta rodzinne, sportowe i luksusowe - zarówno nowe, jak i używane, a także klasyki motoryzacji. Dziennikarze Moto.pl towarzyszą najważniejszym premierom i wydarzeniom motoryzacyjnym. Moto.pl jest też organizatorem plebiscytu „The Best of Moto” – najpopularniejszego tego typu wydarzenia w Polsce.

Gazeta.pl jest w czołówce największych polskich portali internetowych, a jej serwisy należą do wiodących w swoich kategoriach tematycznych. Prezentują użytkownikom różnorodne treści, m.in. artykuły oraz autorskie materiały wideo – dostępne także poprzez aplikacje na urządzenia mobilne. Wg badania Mediapanel w grudniu 2020 r. serwisy grupy Gazeta.pl odwiedziło blisko 17,8 mln użytkowników (real users), którzy wykonali 555,8 mln odsłon. Wśród najczęściej wybieranych serwisów znalazły się Wiadomosci.gazeta.pl, Plotek.pl, Sport.pl, Next.gazeta.pl, Moto.pl, eDziecko.pl.

Powrót