Komunikat prasowy
Jutro wraz "Gazetą Wyborczą" ukaże się pierwsza część serii "Zioła dla zdrowia i urody". Zeszyty dodawane będą bezpłatnie do całego nakładu "Gazety".
Seria "Zioła dla zdrowia i urody" składa się z 15 zeszytów szczegółowo prezentujących 180 ziół i roślin leczniczych - ich zastosowanie, działanie lecznicze i możliwe skutki uboczne. Wraz z pierwszą częścią czytelnicy otrzymają także praktyczny segregator do zbierania całej serii.
Partnerem poradnika jest Herbapol Lublin S.A.
Zeszyty "Zioła dla zdrowia i urody" wsparte są promocją w telewizji (TVN, TVN 7, TVN 24, TVN Style, Polsat, TV4, Polsat Cafe) oraz autopromocją w "Gazecie Wyborczej" i jej dodatkach.
Kreację kampanii przygotował Jasieński/Stadnicki Advertising, media zakupił Starlink.