Komunikat prasowy
Gazeta.pl rozpoczęła akcję "Twój Głos", poprzez którą chce zachęcić Polaków do świadomego głosowania w zbliżających się wyborach prezydenckich. Za pośrednictwem portalu każdy może zadać pytania kandydatom. Wkrótce ruszy również specjalny serwis Wybory.Gazeta.pl, w którym użytkownicy znajdą najświeższe informacje na temat wyborów.
W ramach akcji "Twój Głos" do wtorku 14 kwietnia br. Gazeta.pl zbiera od użytkowników pytania do kandydatów na prezydenta w formie krótkich nagrań wideo. Materiały oznaczone hashtagiem #twojglos są udostępniane na kanale Gazeta.pl w serwisie YouTube oraz na portalu Gazeta.pl.
Swoje nagrania przygotowali już m.in. restauratorka Magda Gessler, redaktor naczelny SpidersWeb.pl Przemysław Pająk, aktorka Katarzyna Zielińska oraz przedsiębiorca internetowy Artur Kurasiński. Wybrane pytania zostaną zadane kandydatom, a ich odpowiedzi zostaną opublikowane na Gazeta.pl.
Już wkrótce ruszy też specjalny serwis Wybory.Gazeta.pl z najważniejszymi informacjami o kampanii wyborczej i wyborach prezydenckich. Dostępne będą w nim też m.in. kwestionariusze wyborcze kandydatów.
- Dzięki serwisowi Wybory.Gazeta.pl i akcji "Twój Głos" nasi użytkownicy nie tylko mogą śledzić bieżące wydarzenia, ale i poznać poglądy kandydatów na kluczowe tematy oraz aktywnie uczestniczyć w kampanii wyborczej zadając pytania - mówi Martyna Majchrzak, szefowa newsroomu Gazeta.pl.