Komunikat prasowy
W sobotę, 25 października br. razem z prasowym i cyfrowym wydaniem "Gazety Wyborczej" ukaże się dodatek "Wyszukiwarka klientów. Google AdWords - przewodnik dla szefów".
Książka jest praktycznym przewodnikiem dla szefów i menedżerów w małych i średnich firmach, który pomoże odpowiedzieć na pytania, czy reklama w Google się opłaca, jakie korzyści może osiągać firma dzięki Google AdWords i czy warto zlecić taką reklamę specjaliście.
W książce zostały opisane różne formy reklamy internetowej, ze szczególnym uwzględnieniem reklam w wyszukiwarce. Publikacja obala mity o reklamie w sieci i radzi, czy warto robić marketing internetowy z firmą zewnętrzną czy samodzielnie, jak wybrać rzetelnego partnera i jak się z nim rozliczać.
Partnerem publikacji jest Google. Książkę poleca redakcja wyborcza.biz.
Wydanie "Wyborczej" z książką jest promowane: w stacjach telewizyjnych (TVP1, TVN, Polsat oraz stacje tematyczne, AT Media), w dzienniku "Metro" oraz poprzez autopromocję. Kreację kampanii przygotowała agencja Bardzo, za zakup mediów odpowiadał Starlink.