Komunikaty prasowy
Dziś ukazał się kolejny numer "Wysokich Obcasów Extra". W wydaniu znalazły się m.in. wywiad z modelką Anją Rubik - gwiazdą z okładki, rozmowa o seksualnych fantazjach Polek, tekst Zygmunta Baumana o Facebooku, a także artykuł o blogujących "wyrodnych matkach" i o tym, jak wychowywano biskupa Pieronka.
W nowych "Wysokich Obcasach Extra" można również przeczytać m.in.: artykuł o wielkiej miłości Josifa Brodskiego i o nieznanych pamiętnikach Marilyn Monroe oraz rozmowy z m.in. Markiem Kondratem i Arkadiuszem Jakubikiem o przyjaźni. Magazyn opowie też o 100. latach świata urody, zaprezentuje najgorętszy obecnie trend w modzie - mocny kolor, przedstawi pomysły na rodzinne gotowanie według Marty Gessler oraz Anny Seniuk i jej córki Matyldy.
"Wysokie Obcasy Extra" ukazały się w sprzedaży 24 lutego, w formacie i na papierze magazynowym, w cenie 6,99 zł.
W internetowym sklepie AppStore, podobnie jak przy publikacji poprzednich wydań magazynu, pojawi się też nowe wydanie "Wysokich Obcasów Extra" w wersji na iPada.
Czwarty numer "Wysokich Obcasów Extra" jest promowany w stacjach telewizyjnych (kanały ogólnopolskie i tematyczne), w internecie (w serwisach grupy Gazeta.pl), w autopromocji w "Gazecie Wyborczej" i jej dodatkach oraz w dzienniku "Metro". Kreację kampanii przygotowała agencja JIS Advertising, za zakup mediów odpowiadał Starlink.
Aplikacja "Wysokie Obcasy Extra" na iPada będzie promowana w "Gazecie Wyborczej" i w serwisach grupy Gazeta.pl. Kreację kampanii przygotował zespół promocji "Gazety Wyborczej".
"Wysokie Obcasy Extra" to specjalne wydanie magazynu, dostępne w samodzielnej sprzedaży. Pierwszy numer ukazał się na rynku w kwietniu 2010 r. i spotkał się z dużym zainteresowaniem czytelników i reklamodawców. Wydania przygotowywane są z myślą o stałych i nowych odbiorcach; prezentują wywiady z interesującymi osobami, felietony i teksty stałych, lubianych autorów, wyjątkowe sesje mody.
Od września 2010 r. magazyn jest dostępny w wersji na iPada - to pierwsza aplikacja udostępniająca treści Agory na tym nośniku oraz pierwsza w Polsce wersja magazynu na iPada.
"Wysokie Obcasy" są na rynku od 11 lat, docierają co sobota do ponad miliona czytelników*. W magazynie ukazują się artykuły o sprawach codziennych i o sprawach niezwykłych, portrety ciekawych kobiet - niekoniecznie znanych z pierwszych stron gazet, wywiady, przepisy dla smakoszy i porady.
* Dane: Polskie Badania Czytelnictwa, realizacja MillwardBrown SMG/KRC, styczeń - grudzień 2010; czytelnictwo "Wysokich Obcasów" według wskaźnika CPW (czytelnictwo przeciętnego wydania), opracowanie Agora SA