Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


33/2020 Szacunki skonsolidowanych wyników operacyjnych Grupy Agora za 2 kwartał i pierwszą połowę 2020 r.

KOMUNIKATY GIEłDOWE, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

33/2020 Szacunki skonsolidowanych wyników operacyjnych Grupy Agora za 2 kwartał i pierwszą połowę 2020 r.

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

6,50 zł

Zmiana[PLN]

-0,31%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO -0,31%
mWIG40 0%
WIG-MEDIA 0%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

25 czerwca 2020 / 16:50

Wyborcza Stolica Polski - profrekwencyjna akcja "Gazety Wyborczej"

Wyborcza Stolica Polski - profrekwencyjna akcja

"Gazeta Wyborcza" w specjalnej akcji zachęca wszystkich do głosowania w wyborach 28 czerwca br. W konkursie Wyborcza Stolica Polski redakcja nagrodzi miejscowość, w której odnotowana zostanie najwyższa frekwencja - jej samorząd otrzyma 100 tys. zł na kampanię reklamową miasta na łamach "Gazety Wyborczej", a mieszkańcy - 10 tys. prenumerat cyfrowych dziennika. O akcji będzie można przeczytać już jutro - w piątek, 26 czerwca we wszystkich tygodnikach lokalnych "Gazety Wyborczej", które dodatkowo zaprezentują ją na swoich okładkach.

W wyborach parlamentarnych w 2019 r. wśród polskich miast (na prawach powiatu) rekord frekwencji należał do Warszawy, gdzie do urn poszło 77 proc. obywateli. Jak będzie tym razem - w wyborach prezydenckich? Czy stolica obroni tytuł, czy może dogoni ją np. Sopot, gdzie ostatnio zagłosowało 74 proc. mieszkańców? A może numerem jeden zostanie zupełnie inne miasto?

W niedzielę idź i głosuj. Zmobilizuj bliskich, znajomych, sąsiadów i powalcz, by w wyborach prezydenckich twoje miasto pobiło rekord frekwencji. W ten sposób redakcja "Gazety Wyborczej" namawia Polki i Polaków do oddania głosu w wyborach, które odbędą się już 28 czerwca.

- Dzięki redakcjom lokalnym "Gazety Wyborczej" w ponad 20 polskich miastach na co dzień słyszymy, jak ważny dla naszych czytelników jest udział w wyborach. Postanowiliśmy dołożyć do tego element rywalizacji i zorganizować wyścig o miano Wyborczej Stolicy Polski. Codziennie na łamach krajowych i lokalnych będziemy pokazywać przykłady mobilizacji mieszkańców miast. Nagłośnimy też inne kampanie profrekwencyjne, m.in. prowadzone przez samorządy - mówi Mikołaj Chrzan, zastępca redaktora naczelnego "Gazety Wyborczej", szef redakcji lokalnych.

"Gazeta Wyborcza" przyzna tytuł Wyborczej Stolicy Polski temu miastu, w którym frekwencja w najbliższą niedzielę okaże się najwyższa. W rankingu uwzględnionych zostanie 380 miast, które są siedzibami powiatów. Jeśli wybory nie rozstrzygną się w głosowaniu 28 czerwca, redakcja "Gazety Wyborczej" weźmie pod uwagę wynik frekwencyjny z obu tur głosowania. Miasto, w którym frekwencja będzie najwyższa, zostanie uznane za Wyborczą Stolicę Polski.

Zwycięski samorząd otrzyma od "Gazety Wyborczej" wakacyjną kampanię promocyjną wartą 100 tys. zł. Będzie ją można wykorzystać np. do zaprezentowania ciekawych i wartych odwiedzenia atrakcji turystycznych. Natomiast mieszkańcy będą mogli skorzystać ze 10 tys. subskrypcji treści Wyborcza.pl - prenumerat Premium na 3 miesiące.
Regulamin konkursu dostępny jest na Wyborcza.pl.

Akcję wspiera autopromocja na łamach "Gazety Wyborczej" i w serwisie Wyborcza.pl, a także na profilach dziennika w mediach społecznościowych - na profilu "Gazety Wyborczej" i profilach wydań lokalnych.

Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz:

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.