Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE

28 maja 2019 / 13:37

Wielka matura z wiedzy o zegarkach miesięcznika „Logo”

Wielka matura z wiedzy o zegarkach miesięcznika „Logo”

W sobotę, 25 maja br. na Uniwersytecie Warszawskim 80 śmiałków z całej Polski napisało pierwszą w historii maturę z wiedzy o zegarkach, organizowaną w ramach specjalnego projektu magazynu „Logo”.

Na warszawską maturę przyjechało kilkudziesięciu pasjonatów, m.in. z Łodzi, Gdańska, Częstochowy czy Wrocławia. Wielka matura z wiedzy o zegarkach trwała 60 minut, a każdy uczestnik musiał odpowiedzieć na 25 pytań. Podczas gdy specjalnie powołana komisja sprawdzała testy, uczestnicy mogli posłuchać wystąpień Jarosława Kozieja z grupy Swatch, który podzielił się ciekawostkami ze świata zegarków oraz Pawła Zalewskiego z AutoChronos Festiwal, który opowiedział o świecie zegarków alternatywnych i markach niezrzeszonych w wielkich koncernach. W przerwach można było poznać natomiast najnowsze kolekcje zegarków marek Tissot, Longines czy Certina.

Po burzliwych obradach sześcioosobowej komisji, nagrodę główną – zegarek Tissot Chemin des Tourelles Squelette o wartości ponad 7 tys. zł – otrzymał dwudziestoletni mężczyzna, który napisał test z wynikiem 97%. Pozostałe nagrody w postaci zegarków marek takich jak Jaguar czy Candino, o łącznej wartości niemal 20 tys. zł trafiły do kolejnych siedmiu szczęśliwców.

Sobotnie wydarzenie było zwieńczeniem półrocznej akcji, którą przeprowadził magazyn „Logo” wspólnie z portalem zegarkiipasja.pl przy wsparciu medialnym grupy Czasoholicy. Od grudnia 2018 r. do maja 2019 r. w sześciu kolejnych numerach miesięcznika „Logo” publikowane były próbne arkusze maturalne, a portal Zegarki i Pasja udostępniał materiały edukacyjne, dzięki którym uczestnicy mogli przygotować się do matury oraz pogłębić wiedzę na temat zegarków i zegarmistrzostwa. Akcja została wsparta kampanią promocyjną, m.in. w radiu, w kinach sieci Helios oraz na portalach partnerów magazynu.

Powrót