Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA  W 3. KWARTALE 2023 R.

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA W 3. KWARTALE 2023 R.

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

11,60 zł

Zmiana[PLN]

-1,69%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO -1,69%
mWIG40 0,13%
WIG-MEDIA 1,02%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

21 maja 2018 / 13:39

"Więcej świata" - nowy magazyn "Gazety Wyborczej" dostępny raz w miesiącu

We wtorek, 22 maja br. wraz z "Gazetą Wyborczą" ukaże się pierwszy numer magazynu "Więcej świata", który został przygotowany z myślą o czytelnikach zainteresowanych informacjami z zagranicy. Przedstawia teksty światowych mediów, przede wszystkim wiodących europejskich dzienników zrzeszonych w prestiżowym sojuszu Leading European Newspaper Alliance (LENA).

Pod koniec kwietnia br. "Gazeta Wyborcza" przystąpiła do elitarnego  klubu prasowego LENA i m.in. dzięki tej współpracy stworzyła nowy serwis Wyborcza.pl/wiecejswiata. A wszystko to w odpowiedzi na oczekiwania czytelników papierowego wydania "Gazety Wyborczej" i prenumeratorów treści cyfrowych, którzy interesują się informacjami ze świata i chcą poznać publikacje zagranicznych mediów. Od 22 maja br. treści te będą dostępne także w tradycyjnej formie - jako magazyn "Więcej świata" będą ukazywać się z "Gazetą Wyborczą" raz w miesiącu, we wtorki.

- Czytelnicy "Gazety Wyborczej", co wynika z badań czytelnictwa i listów do redakcji, chcą więcej informacji o świecie, polityce europejskiej oraz globalnych procesach społecznych i ekonomicznych. Trudno wyobrazić sobie ciekawsze oczekiwania wobec redakcji. Czytelnicy chcą więcej świata, więc nasza odpowiedź jest prosta - "Więcej świata", w wydaniach papierowych i cyfrowych - komentuje zmianę Jerzy Wójcik, wydawca "Gazety Wyborczej".

Na 24 stronach wydania "Więcej śwata" czytelnicy znajdą teksty od redakcji "Gazety Wyborczej", artykuły z dużych europejskich mediów (członków LENA) oraz teksty z "The Wall Street Journal", z którym "Gazeta Wyborcza" współpracuje od 2017 r. Publikacje będą dotyczyły rozmaitych zagadnień - od technologii, poprzez tematy społeczne i polityczne, po rozmowy z gwiazdami kina. To uzupełnienie treści, które publikowane są w dziale zagranicznym "Gazety Wyborczej" i kompilacja wartych uwagi artykułów dostępnych na Wyborcza.pl/wiecejswiata.

Redaktorem naczelnym magazynu jest Mariusz Kania, odpowiedzialny także za serwis Więcej świata działający na Wyborcza.pl - Wyborcza.pl/wiecejswiata.

W pierwszym wydaniu ukażą się m.in.:

- artykuł o ruchach identytarystycznych w całej Europie oraz sieci scisłych powiązań między nimi;

- analiza dotycząca niemieckiego przemysłu, który chce wkroczyć w czwartą rewolucję przemysłową, wykorzystując sztuczną inteligencję, ale nie wie jak to zrobić;

- rozmowa z reżyserem Wernerem Herzogiem;

- materiał o współczesnym prawicowym populizmie, który narodził się w Karyntii i poległ w walce z austriacką socjaldemokracją.

Dzięki pojawieniu się nowego miesięcznika poszerzy się wtorkowa oferta "Gazety Wyborczej". W związku z tym zmieni się cena dziennika - wydania "Gazety Wyborczej" z magazynem "Więcej świata" będą kosztować 4,99 zł.

Ukazanie się magazynu wspiera kampania promocyjna: autopromocja na łamach "Gazety Wyborczej" i na serwisie Wyborcza.pl, promocja w internecie oraz w radiu (TOK FM).


Współpraca z mediami z całego świata to kolejny sposób „Gazety Wyborczej” na poszerzenie źródeł informacji i kompetencji technologicznych. 

W kwietniu br. „Gazeta Wyborcza” przystąpiła do prestiżowego Leading European Newspaper Alliance – sojuszu gazet, którego celem jest podnoszenie dziennikarskich standardów, łączenie pracy redakcyjnej nad ważnymi materiałami i promowanie wysokiej jakości dziennikarstwa w Europie. Redakcja „Gazety Wyborczej” jest pierwszą, która dołączyła do grona założycieli LENA, czyli 7 czołowych tytułów z 6 europejskich krajów: "Die Welt” z Niemiec, "El País" z Hiszpanii, "La Repubblica" z Włoch, "Le Figaro" z Francji, "Le Soir" z Belgii, a także "Tages-Anzeiger" i "Tribune de Genève" ze Szwajcarii. Łącznie członkowie LENA mogą się pochwalić dotarciem do prawie 7 mln czytelników wydań tradycyjnych i prawie 43 mln unikalnych użytkowników serwisów internetowych. W ich redakcjach pracuje ponad 2500 dziennikarzy (dane za: http://lena.news).

Wcześniej, w 2017 r. „Gazeta Wyborcza” została m.in. partnerem francusko-niemieckiej telewizji Arte, niemieckiej telewizji RBB, europejskiego portalu newsowego EURACTIV i firmy Google. Nawiązała też współpracę z prestiżowym dziennikiem "The Wall Street Journal", dzięki której polscy czytelnicy mogą wykupić dostęp do jego cyfrowych treści, a na łamach „Gazety Wyborczej” i na Wyborcza.pl publikowane są w polskim tłumaczeniu najciekawsze artykuły z "WSJ".

Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz :

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.