Komunikat prasowy
GazetaPraca.pl wprowadza materiały wideo w treści ogłoszeń rekrutacyjnych i jest pierwszym serwisem rekrutacyjnym w Polsce oferującym taką możliwość. Nowa propozycja serwisu jest odpowiedzią na potrzeby kandydatów, którzy chcą bardziej bezpośredniego kontaktu z firmami, do których mają aplikować.
- Kandydaci, zanim przyjdą na rozmowę kwalifikacyjną, chcą wiedzieć w jakim środowisku przyjdzie im pracować. Słowa nigdy nie zastąpią obrazu. Dlatego załączając wideo do ogłoszeń postanowiliśmy dać naszym użytkownikom więcej wiedzy na temat firm, do których chcą składać swoje CV - mówi dr Dorota Bachman, ekspert ds. pracy, rekrutacji i kariery, dyrektor serwisu
GazetaPraca.pl. - Będziemy zachęcać pracodawców do umieszczania filmów w swoich ofertach pracy, ponieważ, jak pokazują badania*, Polacy oczekują od firm bardziej bezpośredniej komunikacji.
Serwis nie wprowadza ograniczeń co do długości materiałów. Koszt oferty pracy wzbogaconej filmem będzie o 20% wyższy niż koszt standardowej oferty pracy publikowanej w serwisie.
W GazetaPraca.pl są już dostępne ogłoszenia rekrutacyjne z materiałem wideo przygotowanym przez Agorę - właściciela serwisu GazetaPraca.pl - które można zobaczyć pod adresem
http://praca.gazetapraca.pl/200,4001,,487459,,ACCOUNT+MANAGER.html.
Jak pokazują badania, aż 90% Polaków oczekuje od firm bardziej bezpośredniej komunikacji*. Jednocześnie aż 36% z nas twierdzi, że korporacje w niewystarczającym stopniu dzielą się swoimi zyskami z pracownikami. - Każdego dnia ogłoszenia rekrutacyjne przeglądają tysiące osób. Dzięki materiałom wideo możemy bliżej poznać swoich przyszłych pracodawców, ale też firmy od których kupujemy usługi i produkty. Oferty pracy wzbogacone o wideo stają się jeszcze lepszym nośnikiem wizerunku zarówno korporacyjnego, jak i wizerunku pracodawcy - mówi Dorota Bachman.
* Badanie "Know. Przyszłość marki korporacyjnej", Euro RSCG Poland.