Godziny pracy 9:00 - 17:00
Przejdź do kontaktu
Spółka
Kurs akcji [PLN]
Zmiana[PLN]
AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa
AGO 0,36%
mWIG40 0,5%
WIG-MEDIA 0,13%
Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44
8 lipca 2021 / 13:11
Magazyn Weekend.gazeta.pl łączy najwyższą dziennikarską jakość z najlepszymi wynikami zasięgowymi w swojej kategorii. Serwis, obchodzący w tym roku siódmą rocznicę powstania, został liderem wśród magazynów online z 2,7 mln RU. Dodatkowo przyciąga uwagę czytelników ponad cztery razy dłużej niż kolejny tytuł w rankingu, czyli średnio przez ponad 13 minut*.
Weekend.gazeta.pl to nowoczesny i atrakcyjny wizualnie serwis premium, w którym publikowane są między innymi reportaże, pogłębione wywiady oraz rozbudowane sylwetki, a artykuły ilustrowane są wielkoformatowymi zdjęciami. Portal przeszedł w tym roku dużą metamorfozę: w odświeżonej odsłonie pojawiły się także nowe cykle, m.in. „Zagrajmy w zielone”, skupiający się na drobnych krokach, które mają ogromny wpływ na środowisko czy „Odpocznij”, w którym opisywane są intrygujące, szerzej nieznane miejsca w Polsce i za granicą. Specjalnie na wakacje zaplanowana została również publikacja tekstów m.in. o modzie na podróżowanie pociągami nocnymi, turystyce medycznej z Polski i do Polski, edukacji seksualnej w Czechach oraz o Bugsy Siegelu – założycielu Las Vegas, gangsterze i celebrycie.
– Weekend.gazeta.pl wyznacza nowe standardy pisania i pokazywania jakościowych treści na polskich portalach – mówi Anna Budyńska, redaktor naczelna Weekend.gazeta.pl. – Tę jakość doceniają także nasi czytelnicy, o czym świadczą najlepsze wyniki w naszej kategorii. Bardzo cieszy nas zwłaszcza fakt, że przyciągamy uwagę użytkowników najdłużej. To udowadnia, że przygotowywane przez redakcję treści są interesujące, a historie naszych bohaterów – niesztampowe – dodaje Budyńska.
W serwisie Weekend.gazeta.pl przygotowana została także wyjątkowa oferta dla reklamodawców, uwzględniająca m.in. elastyczną siatkę reklamową, która automatycznie wyłącza programatyczne sloty reklamowe w momencie, gdy wykupione zostaje partnerstwo weekendu lub cyklu. Dodatkowo, zwiększona została widoczność metki partnera, a zajawki rekomendacji artykułów pojawiają się w oparciu o technologię Big Data.
* Źródło: Mediapanel/Gemius VI 2021, wskaźnik ATS średni czas spędzony na wybranym węźle przez wszystkie osoby odwiedzające ten węzeł z danej grupy celowej.
Powrót
Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.
Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.