Komunikat prasowy
Dziś ruszyła "Szkoła Mistrzów Fotografii" "Gazety Wyborczej" - cykl redakcyjny połączony z konkursem dla czytelników, mający na celu przybliżenie im tajników profesjonalnej fotografii.
Przez 8 tygodni, począwszy od 18 lipca, ośmiu wybitnych fotoreporterów "Gazety Wyborczej" będzie dzielić się z czytelnikami swoim doświadczeniem i wiedzą na temat profesjonalnego robienia zdjęć. W każdy piątek "Gazeta" opublikuje lekcję dotyczącą innego tematu, jak również przybliży historię powstania najlepszych zdjęć, które pojawiły się na łamach "Gazety Wyborczej". Akcja prowadzona jest równolegle na serwisie
Wyborcza.pl.
Cykl połączony jest z konkursem "Lekcje patrzenia" - czytelnicy będą mogli nadsyłać do redakcji samodzielnie wykonane zdjęcia na jeden z ośmiu zadanych tematów. Wśród nich znajdą się m.in. "Powiedz mi, jak mnie kochasz", czyli zdjęcia obrazujące miłość, "Polska nieodkryta", czy "Spotkania" - fotografie ukazujące ludzi spotkanych w podróży. Najlepsze prace zostaną opublikowane w "Gazecie Wyborczej" oraz serwisie
Wyborcza.pl, zwycięzcy otrzymają również dyplomy i nagrody rzeczowe.
Szkoła Mistrzów Fotografii promowana będzie w "Gazecie Wyborczej" i jej dodatkach, w radiu (Radio ZET, RMF FM, PR oraz stacjach radiowych Agory) oraz w serwisie
Wyborcza.pl (kampania displayowa). Kreację kampanii przygotował zespół promocji "Gazety Wyborczej", kreację internetową - Agencja Byss. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starlink.