Komunikat prasowy
Udział w rynku słuchalności Radia Złote Przeboje wynosi 3,33% - wynika z najnowszego badania Radio Track za okres od listopada 2011 do stycznia 2012 r.* To najlepsze wyniki stacji od ponad 3 lat; dają one Radiu Złote Przeboje 2. pozycję wśród komercyjnych sieci radiowych (rok temu stacja zajmowała 3. miejsce). Radio Złote Przeboje notuje największą wśród sieci, prawie 23-procentową dynamikę wzrostu w stosunku do analogicznego okresu zeszłego roku.
- Cieszą nas te wyniki, tym bardziej, że są efektem konsekwentnie realizowanej strategii programowej. Z pewnością wpłynęła też na nie nasza ostatnia kampania reklamowa pod hasłem "Muzyka mojego życia!" oraz współorganizacja i promocja cyklu koncertów "Prestiżowe Gwiazdy. Złote Przeboje" - komentuje wyniki Piotr Jaroszewski, dyrektor programowy Radia Złote Przeboje.
* Dane na podstawie Radio Track MillwardBrown SMG/KRC za okres listopad 2011- styczeń 2012, wskaźnik słuchalności: udział w czasie słuchania w %; respondenci w wieku 15+, wszystkie dni i cała Polska