Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE

21 maja 2010 / 17:25

Spacerownik "Warszawa śladami Chopina"

Spacerownik
Komunikat prasowy

W sprzedaży ukazał się przewodnik autorstwa Jerzego S. Majewskiego z opisem życia Fryderyka Chopina w Warszawie oraz czterema trasami spacerów. Książkę "Warszawa śladami Chopina" wydała Agora.

- W naszym "Spacerowniku" szukamy odpowiedzi nie tylko na pytania, gdzie Chopin koncertował, mieszkał, uczył się, ale też, gdzie mógł się po raz pierwszy pocałować, gdzie spędzał miłe chwile z piękną śpiewaczką Henriettą Sontag, a gdzie z Alexandrine de Moriolles. Zastanawiamy się, u którego krawca szył ubrania, w jakich sklepach zamawiał nuty i gdzie wypróbowywał nowe fortepiany - mówi Jerzy S. Majewski, dziennikarz stołecznego wydania "Gazety Wyborczej":

Spacerownik "Warszawa śladami Chopina" zaprasza też na cztery wycieczki po miejscach związanych z Fryderykiem Chopinem, jego przyjaciółmi, nauczycielami, najbliższą rodziną, ale też po współczesnej Warszawie. Spacerujący wraz z książką odnajdą grające ławeczki, gmachy, w których odbywały się Międzynarodowe Konkursy Chopinowskie i w których przechowywane są jego rękopisy. Jedną z tras jest wędrówka po supernowoczesnym Muzeum Fryderyka Chopina w pałacu Ostrogskich.

Książkę można kupić przez internet na www.kulturalnysklep.pl, pod numerem telefonu 0 801 130 000 oraz w warszawskich salonach Empik w cenie 29,99 zł.

Partner wydania: Port Lotniczy im. Fryderyka Chopina w Warszawie.

Patroni medialni: "Gazeta Wyborcza", Radio PiN, AMS, serwis Warszawa.gazeta.pl.

Spacerownik jest promowany w radiu (Radio PiN, TOK FM, Złote Przeboje, VOX), prasie (w stołecznych wydaniach "Gazety Wyborczej", "Gazety Co Jest Grane" oraz "Metra", ogólnopolskim wydaniu "Gazety Wyborczej" i jej dodatków "Duży Format" i "Wysokie Obcasy"), internecie (Warszawa.gazeta.pl), na nośnikach reklamy zewnętrznej AMS (citilighty na terenie Warszawy) oraz w telewizji (TVP Warszawa, TVN Warszawa).

Kreację kampanii przygotował dział promocji stołecznej redakcji "Gazety Wyborczej", spot radiowy wyprodukowała agencja Jasieński/Stadnicki Advertising, a media zaplanowały Grupa Radiowa Agory Radiowe Doradztwo Reklamowe i Starlink.

Powrót