Komunikat prasowy
W czwartek, 22 października w sprzedaży ukaże się kolejny książkowy spacerownik przygotowany przez warszawską "Gazetą Wyborczą". Będzie to książka "Spacerownik po warszawskich cmentarzach", zawierająca propozycje spacerów po najstarszych stołecznych nekropoliach.
"Spacerownik po warszawskich cmentarzach", autorstwa Jerzego S. Majewskiego i Tomasza Urzykowskiego, przedstawia najcenniejsze i najbardziej znane cmentarze. Wśród nich są m.in.: Stare Powązki - miejsce pochówku wielu sławnych osób, pełne wybitnych rzeźb i pomników nagrobnych, Cmentarz Wojskowy z kwaterami żołnierzy poległych w obronie ojczyzny od czasów powstania styczniowego i Cmentarz Żydowski z zachowanymi setkami grobów znanych kupców, przemysłowców i naukowców. Ze "Spacerownikiem" można też zwiedzić Cmentarz Prawosławny, będący miejscem spoczynku Rosjan mieszkających w Warszawie, a także Cmentarz Bródnowski, który przez dziesięciolecia uważany był za największy w Polsce i jeden z największych w Europie.
Książkę opracował zespół stołecznej redakcji "Gazety Wyborczej"; wydawcą jest Agora SA (format 165 x 216 mm, 144 strony).
"Spacerownik po warszawskich cmentarzach" będzie można kupić w punktach dystrybucji prasy w Warszawie i okolicach od 22 października w cenie 29,90 zł.
Patroni medialni to: Radio TOK FM, serwis
Warszawa.Gazeta.pl oraz AMS.
Książka będzie promowana w radiu (Złote Przeboje, TOK FM, PIN, Antyradio), w telewizji (TVN Warszawa i TVP Warszawa), prasie (autopromocja w stołecznych wydaniach "Gazety Wyborczej", "Gazety Co Jest Grane" oraz "Metra"), internecie (
Gazeta.pl/warszawa), na nośnikach reklamy zewnętrznej AMS (w CityInfoTV), w newsletterach oraz na ulotkach i plakatach.
Kreację kampanii przygotował dział promocji stołecznej redakcji "Gazety Wyborczej", spot wyprodukował Jasieński/Stadnicki Advertising, a media zaplanowała Grupa Radiowa Agory Radiowe Doradztwo Reklamowe i Starlink.