Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE

29 kwietnia 2011 / 10:31

Spacerownik "Gazety Wyborczej" po Łazienkach Królewskich

Spacerownik
Komunikat prasowy

"Łazienki Królewskie" - to kolejny spacerownik "Gazety Wyborczej" z cyklu "Warszawa za zamkniętymi drzwiami". Wydanie dołączone zostanie do stołecznej "Gazety" w czwartek, 5 maja br.

Spacerownik poświęcony Łazienkom Królewskim opowiada o ich historii i architekturze, a także przedstawia nietypowe informacje m.in. ile ogrodów mieści się w parku Łazienkowskim, co stało się z drzewami pomarańczowymi, a także gdzie król Stanisław August spotykał się z panią Grabowską.

Czytelnicy "Gazety" będą też mogli wziąć udział w spacerze po Łazienkach Królewskich - w niedzielę, 8 maja. Organizatorzy zaproszą do wspólnego zwiedzania 50 osób, którym jako pierwszym uda się dodzwonić do redakcji w wyznaczonym terminie.

Spacerownik po Łazienkach Królewskich został opracowany przez zespół stołecznej redakcji "Gazety Wyborczej".

Partnerem spacerownika są Łazienki Królewskie

Cykl spacerowników "Warszawa za zamkniętymi drzwiami" jest promowany w telewizji (TVP Warszawa), w prasie (autopromocja w stołecznych wydaniach "Gazety Wyborczej", "Gazety Co Jest Grane"), internecie (Warszawa.Gazeta.pl, CJG.Gazeta.pl) oraz na plakatach i ulotkach kolportowanych na terenie Warszawy.

Autorem kreacji kampanii jest JiS Advertising oraz dział promocji stołecznej redakcji "Gazety Wyborczej".

Patron medialny cyklu: Warszawa.Gazeta.pl.

Wydawcą cyklu jest Agora SA.

Powrót