Komunikat prasowy
"Łazienki Królewskie" - to kolejny spacerownik "Gazety Wyborczej" z cyklu "Warszawa za zamkniętymi drzwiami". Wydanie dołączone zostanie do stołecznej "Gazety" w czwartek, 5 maja br.
Spacerownik poświęcony Łazienkom Królewskim opowiada o ich historii i architekturze, a także przedstawia nietypowe informacje m.in. ile ogrodów mieści się w parku Łazienkowskim, co stało się z drzewami pomarańczowymi, a także gdzie król Stanisław August spotykał się z panią Grabowską.
Czytelnicy "Gazety" będą też mogli wziąć udział w spacerze po Łazienkach Królewskich - w niedzielę, 8 maja. Organizatorzy zaproszą do wspólnego zwiedzania 50 osób, którym jako pierwszym uda się dodzwonić do redakcji w wyznaczonym terminie.
Spacerownik po Łazienkach Królewskich został opracowany przez zespół stołecznej redakcji "Gazety Wyborczej".
Partnerem spacerownika są Łazienki Królewskie
Cykl spacerowników "Warszawa za zamkniętymi drzwiami" jest promowany w telewizji (TVP Warszawa), w prasie (autopromocja w stołecznych wydaniach "Gazety Wyborczej", "Gazety Co Jest Grane"), internecie (Warszawa.Gazeta.pl, CJG.Gazeta.pl) oraz na plakatach i ulotkach kolportowanych na terenie Warszawy.
Autorem kreacji kampanii jest JiS Advertising oraz dział promocji stołecznej redakcji "Gazety Wyborczej".
Patron medialny cyklu:
Warszawa.Gazeta.pl.
Wydawcą cyklu jest Agora SA.