16 maja 2025 / 12:41
15 maja Radio ZET rusza z nową, ogólnopolską kampanią wizerunkową pod hasłem „Słuchaj razem z nami”. Kompleksowe działania komunikacyjne 360° obejmą telewizję, sieci kin, prasę, outdoor, internet oraz media społecznościowe. Kampanii towarzyszy również zabawa antenowa.
Celem kampanii jest umocnienie wizerunku Radia ZET jako stacji bliskiej słuchaczom, pełnej pozytywnej energii, emocji i muzyki numer 1 – obecnej w codziennym życiu. W spocie pojawiają się elementy znane z poprzednich kampanii, które uspójniają przekaz, a także znani artyści – Oskar Cyms i Maciej Zakościelny.
"Stworzyliśmy spot, który idealnie oddaje to, jakie jest dziś Radio ZET. Tu słuchaczka/słuchacz znajdzie ulubioną muzykę, spędzi czas w dobrym towarzystwie z szansami na wygraną obecnymi przez cały dzień. Radio ZET to przestrzeń dla każdego – niezależnie od wieku, stylu życia czy nastroju. Dzięki spójnej narracji i kreatywnym formatom, kampania angażuje odbiorców na wielu poziomach i buduje silną relację z marką, na czym nam zależało"
– mówi Katarzyna Piecuch, dyrektorka marketingu Grupy Eurozet.
Powrót