Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA  W 2. KWARTALE 2022 R.

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA W 2. KWARTALE 2022 R.

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

5,05 zł

Zmiana[PLN]

0%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO 0%
mWIG40 1,4%
WIG-MEDIA 0,84%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

29 marca 2022 / 12:45

Skuteczność reklamy w centrach handlowych kolejny raz potwierdzona – wyniki badania na zlecenie AMS

Skuteczność reklamy w centrach handlowych kolejny raz potwierdzona – wyniki badania na zlecenie AMS

Spółka AMS wspólnie ze Spark Foundry i marką Motorola zbadała efektywność kampanii realizowanej na nośnikach Digital Indoor. Świadomość kampanii marki zwiększyła się o 62 procent. Większość odwiedzających centra handlowe zauważa też obecność cyfrowych nośników reklamowych, a emitowane tam reklamy istotnie zwiększają rozpoznawalność marki i produktu.

To wnioski z badania, które przeprowadzone zostało na zlecenie AMS i towarzyszyło kampanii w centrach handlowych na terenie Polski, w których funkcjonuje system AMS Digital Indoor. W ramach szerszej komunikacji digitalowej, obejmującej wideo online oraz w kinach, na nośniki spółki trafiła kampania promująca rodzinę smartfonów motorola edge 20 pod hasłem „Find Your Edge”. Komunikacją objęto centra i galerie handlowe w Lublinie, Olsztynie, Opolu, a także Białymstoku (trzy lokalizacje) i Szczecinie (dwie galerie). Grupę docelową kampanii stanowili dorośli odwiedzający te obiekty. Za ideę kampanii oraz strategiczne planowanie i zakup mediów odpowiedzialna była agencja mediowa Spark Foundry, której jednym z klientów była marka Motorola.

Badanie zrealizowane na zlecenie AMS wskazało, że co trzecia osoba obecna w centrach handlowych w okresie trwania kampanii widziała reklamę marki Motorola (odpowiedź twierdząca w post-teście). Dodatkowo, wyniki badania wskazują, iż kampania ta zwiększyła wspomaganą świadomość kampanii Motorola o 62 procent! Dwie trzecie (66 proc.) osób, które dostrzegły i zapamiętały spot reklamowy smartfonu, oceniły go pozytywnie (odpowiedzi „tak, bardzo” i „raczej tak”). Co więcej, jedna trzecia z tych osób (34 proc.) stwierdziła, że rozważa zakup smartfonu motorola edge 20 (odpowiedzi „raczej prawdopodobne” – 26 proc. i „bardzo prawdopodobne” – 8 proc.).

Postanowiliśmy wspólnie z marką Motorola wykorzystać fakt, że w wybranych lokalizacjach Digital Indoor był jedynym punktem styku z odbiorcą i jednocześnie ostatnim przed decyzją zakupową. Z uwagi na dobór miast badanie potwierdziło, że także poza największymi aglomeracjami DOOH jest bardzo skutecznym kanałem dotarcia do grup celowych – mówi Grażyna Gołębiowska, dyrektor marketingu w AMS.

Ponieważ reprezentujemy świat nowoczesnych technologii, zależało nam na sięgnięciu po innowacyjne i cyfrowe rozwiązania w obszarze komunikacji. Takie podejście znakomicie sprawdziło się w zakomunikowaniu nowej generacji smartfonów z rodziny motorola edge, z wyeksponowaniem ich unikalnych rynkowo cech, jak m.in. Dual Capture, platformy Ready For czy systemu aparatów 108 Mpx z 50-krotnym superzoomem – mówi Anna Staszyńska, marketing manager w Motorola Polska.

Poszukiwanie innowacyjnych rozwiązań stanowi podstawę wszelkich naszych działań. Nie inaczej było z kampanią smartfonów z rodziny motorola edge. Uzupełnieniem szerokiej komunikacji digitalowej było wykorzystanie rozwiązania łączącego świat cyfrowy z offlinem, zwłaszcza w okresie przedświątecznym, wykorzystując jako touchpoint galerie i centra handlowe – wyjaśnia Przemysław Compa, Senior Communications Planner w Spark Foundry.

To kolejna kampania zbadana na zlecenie AMS w ramach Ogólnopolskiego Panelu Badawczego Ariadna, która dowodzi skuteczności reklamy na nośnikach Digital Indoor. Najpierw przeprowadzono pre-test, a tuż po zakończeniu emisji reklam, post-test. W tym czasie w outdoorze i indoorze nie było żadnej innej komunikacji marki Motorola w tych lokalizacjach. Aż 59 proc. odwiedzających centra handlowe zauważa obecność nośników cyfrowych (od 50 proc. wskazań w Białymstoku do 65 proc. w Szczecinie). Dwie trzecie z nich rozpoznaje system AMS Digital Indoor (średnio 67 proc. odwiedzających centra handlowe i galerie).

AMS Digital oferuje dotarcie do odbiorców za pośrednictwem ponad 4300 punktów styku w całej Polsce: na przystankach (dzięki nośnikom Digital Citylight), przy kluczowych skrzyżowaniach (Digital Cityscreen), w 42 galeriach i centrach handlowych (Digital Indoor) oraz podczas korzystania z bankomatów, a także oglądania kanałów Video Out-of-Home z autorskim kontentem: Move TV w klubach fitness z segmentu premium i Traffic TV w autobusach w Warszawie.

Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz :

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.