Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE

1 lutego 2006 / 09:25

Rusza nowa kolekcja - filmy z Gazeta Wyborczą

Rusza nowa kolekcja - filmy z Gazeta Wyborczą
Komunikat prasowy

"30 filmów wszech czasów" - to kolejna duża kolekcja zaproponowana przez Agorę czytelnikom "Gazety Wyborczej". Będzie to 30 wyjątkowych filmów kina europejskiego i amerykańskiego, które pojawią się w sprzedaży z "Gazetą Wyborczą" od lutego. Na kolekcję złoży się 30 książek z ekskluzywnym materiałem prezentującym twórców dzieł filmowych, ich artystyczną drogę i osiągnięcia oraz filmem na płycie DVD. Filmową serię "Gazety Wyborczej" otworzy 9 lutego "Imię Róży", które będzie oferowane wraz z wydaniem specjalnym "Gazety Wyborczej" poświęconym całej filmowej kolekcji. Cena wydania specjalnego z filmem "Imię Róży" wyniesie 2,50 złotych plus cena "Gazety Wyborczej".

Kolekcja zaprezentuje sylwetki i dzieła filmowe najwybitniejszych i najciekawszych twórców kina jak: Miloš Forman, Elia Kazan, Roman Polański, Michelangelo Antonioni, Steven Spielberg, Alfred Hitchock, Andrzej Wajda czy Stanley Kubrick. W kolekcji reprezentowane zostaną najważniejsze gatunki filmowe. Wyboru tytułów dokonali krytycy filmowi z redakcji "Gazety Wyborczej".

Kolejne pozycje serii będą sprzedawane w czwartki z "Gazetą Wyborczą". Cena 1 książki z płytą DVD to 27 złotych plus cena "Gazety Wyborczej".

Pierwszą pozycją kolekcji będzie głośne "Imię Róży" na podstawie powieści Umberto Eco, w reżyserii Jean-Jacquesa Annauda, z Seanem Connery, F. Abrahamem Murray i Christianem Slaterem. Książka towarzysząca filmowi zaprezentuje sylwetki twórców filmu - reżysera i aktorów oraz fragmenty recenzji filmu. Pojawi się na rynku w nakładzie 300 tysięcy egzemplarzy jako dodatek do specjalnego wydania "Gazety Wyborczej" w czwartek 9 lutego, sprzedawanego w cenie 2,50 złotych plus cena czwartkowej "Gazety Wyborczej".

Wydawcą kolekcji "30 filmów wszech czasów" jest Mediast Poland Sp. z o.o. Kolekcja została stworzona w oparciu o 24 klasyczne obrazy pochodzące z filmowej biblioteki Warner Home Video.

Serię promuje kampania reklamowa, która wystartowała z początkiem lutego. Kampania obejmuje: telewizję (TVP 1, TVP 2, TVP 3, Polsat, TVN, TVN 24, Canal+), radio (Radio ZET, Radio TOK FM, Radio RMF FM, Polskie Radio Program I i III oraz 18 lokalnych rozgłośni radiowych), outdoor (nośniki AMS) oraz reklamę prasową ("Media & Marketing Polska", "Gazeta Wyborcza", "Logo", "Magazyn Wysokie Obroty", "Poradnik domowy", "Metro") i internetową (Gadu-Gadu, Presserwis, Gazeta.pl). Autorem kreacji kampanii jest agencja DDB, zakupu mediów dokonał Dom Mediowy Starlink.

Trwa seria wydawnicza "Podróże marzeń" - sprzedawana wraz z sobotnimi wydaniami "Gazety Wyborczej" oraz kolekcja muzyczna "Wielcy kompozytorzy" sprzedawana co środę z wydaniami dziennika. Więcej na gazeta.pl/kolekcje.

Powrót