Komunikat prasowy
Już 19 czerwca ukaże się album "Rock loves Chopin", na który składają się utwory Fryderyka Chopina w nowych, twórczych opracowaniach muzyków rockowych. Wydawcami książki z płytą są Agora, Stołeczna Estrada oraz TBA Komunikacja Marketingowa.
Na płycie znajdzie się 11 utworów Chopina zinterpretowanych przez czołowych polskich rockmanów oraz dodatkowo opracowanie "Sonaty księżycowej" Ludwiga van Beethovena, będące zapowiedzią kolejnego albumu. W nagraniach wzięli udział między innymi Jan Borysewicz, Wojtek Pilichowski, Anna Serafińska, Grzegorz Markowski, Patrycja Markowska, Radek Chwieralski. Jako gość specjalny w projekcie uczestniczył również Janusz Olejniczak, wybitny interpretator muzyki Chopina. Album promuje singiel "Preludium e-moll".
Producentem muzycznym oraz twórcą opracowań jest Radek Chwieralski, jeden z najzdolniejszych gitarzystów młodego pokolenia, a pomysłodawcą i producentem projektu jest Andrzej Matusiak, dyrektor Stołecznej Estrady.
Płyta dołączona jest do książeczki, zawierającej felieton Mirosława Pęczaka pt. "Chopin z gitarą", wywiad z Andrzejem Matusiakiem, wypowiedzi artystów biorących udział w projekcie, a także opisy utworów.
Książka z płytą "Rock loves Chopin" dostępna będzie od 19 czerwca w punktach sprzedaży prasy oraz sklepach muzycznych, w cenie 29,99 zł.
Wydawcami albumu są Agora SA, Stołeczna Estrada oraz TBA Komunikacja Marketingowa.
Patroni medialni: "Gazeta Wyborcza", Radio Złote Przeboje, portal Infomuzyka.pl oraz Tuba FM.
Album wsparty jest kampanią w telewizji (TVP, Polsat, TVN24, TVP Kultura), radiu (Radio Złote Przeboje), kampanią outdoorową na nośnikach AMS oraz autopromocją w "Gazecie Wyborczej" i jej dodatkach.
Spot przygotował dom produkcyjny TIMECODE, za zakup mediów odpowiada Starlink.