Godziny pracy 9:00 - 17:00
Przejdź do kontaktu
Spółka
Kurs akcji [PLN]
Zmiana[PLN]
AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa
AGO 0,36%
mWIG40 0,5%
WIG-MEDIA 0,13%
Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44
17 maja 2021 / 14:38
Retargeting od AMS to rozwiązanie pozwalające klientom realizującym kampanie DOOH zwiększyć skuteczność dotarcia do odbiorców w określonej grupie celowej. Z tej możliwości skorzystało już Zalando, zapewniając synergię działań reklamowych online z ofertą Digital OOH AMS. Kampanię „Here to Stay” można zobaczyć na nośnikach Digital Citylight w największych miastach w Polsce.
Retargeting umożliwia dotarcie z przekazem reklamowym do osoby, która znalazła się w pobliżu kampanii prowadzonej na nośnikach Digital Out-of-Home AMS i należy do określonej grupy celowej. Poprzez połączenie świata Out-of-Home z kampanią online marka zyskuje wzmocnienie przekazu i precyzję w dotarciu do klienta. Tak jest w przypadku Zalando. Osoba, która spotka reklamę na przystanku, podobny komunikat zobaczy w swoim smartfonie, co ułatwi możliwość zakupu czy przejrzenia oferty.
– Outdoor łączy świat offline ze światem online, a Zalando, korzystając z naszej oferty, ma dodatkowo możliwość bardzo precyzyjnego wyboru grupy, której wyświetlimy kampanię retargetingową. To w jeszcze większym stopniu wpływa na efektywność działań i zwiększa konwersję – mówi Radosław Gołąb, dyrektor ds. rozwoju oferty digital AMS.
Jak wygląda to rozwiązanie można zobaczyć w filmowym case study na YouTube.
Retargeting to kolejna propozycja w kompleksowej ofercie AMS. W grudniu 2020 r. klienci spółki po raz pierwszy mogli skorzystać z innego nowego produktu – reklamy natywnej, która umożliwia wyjście z przekazem poza layout plakatu oraz wtopienie się w treść i układ paska informacyjnego na cyfrowych nośnikach.
AMS Digital oferuje dotarcie do odbiorców za pośrednictwem ponad 4000 punktów styku. Na przystankach – dzięki nośnikom Digital Citylight, przy kluczowych skrzyżowaniach poprzez Digital Cityscreeny, w galeriach handlowych poprzez nośniki Digital Indoor i Digital Indoorscreen oraz podczas korzystania z bankomatów i oglądania kanałów Video Out-of-Home z autorskim kontentem: Move TV w klubach fitness z segmentu premium i Traffic TV w autobusach w Warszawie.
Więcej o nowym rozwiązaniu można przeczytać na stronie: https://ams.com.pl/oferta/produkty-i-rozwiazania/retargeting
Powrót
Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.
Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.