Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE

15 maja 2017 / 15:48

Rekordowe wyniki słuchalności Radia TOK FM

Rekordowe wyniki słuchalności Radia TOK FM
Radio TOK FM odnotowało najwyższe wyniki słuchalności w swojej historii, wynika z raportu "Radio Track" przygotowanego przez MillwardBrown SMG/KRC. W okresie luty - kwiecień 2017 r. udział stacji w czasie słuchania wyniósł 2,54%. Ten doskonały wynik przełożył się na rekordową słuchalność, jaką osiągnęły łącznie wszystkie stacje należące do Grupy Radiowej Agory - 6,64%*.

- Radio TOK FM dostarcza swoim słuchaczom pełne spektrum informacji i opinii. Bardzo nas cieszy, że docenia to coraz większa liczba osób. Uznanie zyskują również nowe programy na naszej antenie, takie jak sobotni i niedzielny „Magazyn Radia TOK FM” Karoliny Głowackiej i Przemysława Iwańczyka, „Świat się chwieje” Grzegorza Sroczyńskiego czy „Nasłuchiwanie” Jerzego Sosnowskiego - mówi Kamila Ceran, redaktor naczelna Radia TOK FM.

Rekordowy udział w czasie słuchania - 6,64% - zanotowały razem stacje należące do Grupy Radiowej Agory: Radio TOK FM, Radio Złote Przeboje, Radio Pogoda i Rock Radio. 

- Najlepszy w historii udział naszych stacji w czasie słuchania to efekt przemyślanego portfolio, dopasowanego do aktualnych potrzeb odbiorców. Wśród naszych propozycji każdy słuchacz znajdzie coś dla siebie - informacje, opinie, rozrywkę i dużo dobrej, różnorodnej muzyki - mówi Adam Fijałkowski, wiceprezes Grupy Radiowej Agory. 

Radio TOK FM to pierwsze radio informacyjne w Polsce, które nadaje obecnie w 22 miastach. Przyciąga słuchaczy oryginalnymi audycjami, podejmowanymi tematami i zaangażowaniem w sprawy publiczne. Programów stacji można też słuchać dzięki aplikacji Radia TOK FM dostępnej na urządzeniach z systemem iOS, Android i Windows 8. 

Uzupełnieniem oferty Radia TOK FM jest portal informacyjny Tokfm.pl. 

Grupa Radiowa Agory to ponadregionalne Radio TOK FM oraz radiostacje lokalne: 23 stacje nadające pod marką Radio Złote Przeboje, 4 stacje nadające pod marką Rock Radio i 7 stacji nadających pod marką Radio Pogoda. 

* źródło danych: badanie „Radio Track”, MillwardBrown SMG/KRC, luty-kwiecień 2017 r., wszystkie dni, grupa wiekowa 15+, próba: 20744 

Powrót