Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE

21 listopada 2013 / 15:16

Ranking polskich miast W "Gazecie Wyborczej"

Ranking polskich miast W
Komunkat prasowy

Gdzie żyje się najlepiej, a gdzie najgorzej, którzy prezydenci miast oceniani są najwyżej i kto za rok może wygrać wybory samorządowe - te i inne informacje z wielkiego, przedwyborczego sondażu ukażą się już jutro i pojutrze - w piątek i sobotę, 22-23 listopada br. w "Gazecie Wyborczej". Artykuły pod wspólnym hasłem Ranking polskich miast będą publikowane przez najbliższy tydzień na łamach wszystkich lokalnych wydań "Gazety".

Do wyborów samorządowych został jeszcze rok - ale "Gazeta Wyborcza" już teraz zapytała mieszkańców 23 największych miast w Polsce, na kogo zagłosowaliby, gdyby wybory odbywały się teraz. W sondażu przeprowadzonym na zlecenie "Gazety" przez MillwardBrown SA*, znalazły się też pytania o to, jak żyje się Polakom w różnych miastach, jak oceniają swoje lokalne władze i swoje miasto w różnych kategoriach.

Z danych sondażowych czytelnicy "Gazety Wyborczej" dowiedzą się m.in. kto zagraża w Warszawie Hannie Gronkiewicz-Waltz, a kto Jackowi Majchrowskiemu w Krakowie; Paweł Adamowicz czy Jarosław Wałęsa? - kogo wolą Gdańszczanie; jak Poznaniacy oceniają rządy Ryszarda Grobelnego i kto może zostać prezydentem Wrocławia po Rafale Dutkiewiczu.

Kolejne, szczegółowe dane z sondażu będzie można czytać w "Gazecie" przez cały tydzień - do końca listopada. Informacje będą też dostępne na stronach internetowych lokalnych wydań "Gazety Wyborczej".

Wydania "Gazety Wyborczej" z Rankingiem polskich miast będą promowane w kampanii reklamowej obejmującej: ogólnopolskie i lokalne stacje telewizyjne oraz radiowe (w tym Radio TOK FM, Polskie Radio, RMF FM, Radio ZET i rozgłośnie lokalne), serwisy internetowe Agory i YouTube, ekrany CityINFOtv AMS oraz dziennik "Metro". Publikacje wspiera również autopromocja na łamach "Gazety Wyborczej" i działania na jej profilach społecznościowych na Facebooku.

Za zakup mediów odpowiadał dział marketingu "Gazety Wyborczej" i Czasopism Agory, za kreację - agencja Bardzo, a spoty wyprodukowała firma Lightcraft Advertising.

* Sondaż telefoniczny (CATI) zrealizowany na telefonach stacjonarnych i komórkowych w dniach 24.10. - 16.11.2013 przez MillwardBrown SA. Próba (N=400, N=500 lub N=800) reprezentatywna dla mieszkańców poszczególnych miast w wieku 18+.

Powrót