Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

10,76 zł

Zmiana[PLN]

-0,37%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO -0,37%
mWIG40 -1,66%
WIG-MEDIA 0,3%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

8 listopada 2023 / 15:00

Radio ZET z dwiema statuetkami EFFIE Awards 2023

Radio ZET z dwiema statuetkami EFFIE Awards 2023

Pierwszy radiowy serial kryminalny "Niech to usłyszą" i stworzona wokół niego kampania Radia ZET zostały docenione przez jury prestiżowego konkursu EFFIE Awards 2023. Stacja otrzymała aż dwie srebrne statuetki w kategoriach: Branded Content i Entertainment.

W 24. edycji konkursu EFFIE Awards przyznano 70 nagród dla twórców najlepszych kampanii i projektów marketingowych, głównie agencji kreatywnych i domów mediowych. Wśród laureatów znalazło się Radio ZET, które było jedyną nagrodzoną w konkursie marką mediową. Jury konkursu doceniło koncepcję stworzenia wysokiej jakości, atrakcyjnych dla odbiorców treści audio oraz umieszczenia marki stacji w jej naturalnym kontekście poprzez lokację fabuły i role bohaterów słuchowiska.

Stacja jako pierwsza w Polsce stworzyła radiowy 40-odcinkowy serial kryminalny "Niech to usłyszą", którego główną bohaterką jest dziennikarka śledcza Radia ZET, a akcja w dużej części toczy się wokół stacji. Scenariusz napisali słynni pisarze kryminałów - Wojciech Chmielarz i Jakub Ćwiek. W produkcję zaangażowano plejadę polskich gwiazd (m.in. Mateusza Damięckiego, Karolinę Gorczycę, Andrzeja Grabowskiego, Margaret, Dodę i Roberta Makłowicza). Na jej potrzeby Margaret nagrała specjalny utwór "Niespokojne morze", który w krótkim czasie stał się hitem, a promocji serialu antenowego towarzyszyła kampania 360 przygotowana w formie teaserów serialu telewizyjnego realizowana w telewizji, kinach, prasie, social mediach, display outdoor. Na podstawie scenariusza "Niech to usłyszą" powstała również książka o tym samym tytule. Przez pół roku serial utrzymywał się w TOP 10 najpopularniejszych audiobooków na platformie Empik Go, a nawet otrzymał nominację do Bestsellerów Empiku 2022.

Połączony z kampanią marketingową projekt "Niech to usłyszą" zrealizował stawiane przed nim cele - doprowadził do wzrostu udziałów słuchalności Radia ZET, w tym w młodszej grupie słuchaczy, a przede wszystkim pozytywnie wpłynął na zmianę wizerunku stacji.

Kompleksową koncepcję kreatywną kampanii opartej na radiowym serialu kryminalnym stworzył samodzielnie zespół promocji Radia ZET. Za reżyserię i produkcję odpowiadał Krzysztof Czeczot i agencja Make It.
 

Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz :

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.