Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA  W 3. KWARTALE 2019 R.

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA W 3. KWARTALE 2019 R.

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

10,40 zł

Zmiana[PLN]

-0,95%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO -0,95%
mWIG40 -0,32%
WIG-MEDIA -1,28%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

Przystanek: Wyspiański

W 110. rocznicę śmierci Stanisława Wyspiańskiego w ośmiu największych miastach Polski (Katowice, Kraków, Łódź, Poznań, Szczecin, Gdańsk, Warszawa oraz Wrocław) pojawiły się wyjątkowe przystanki. Można było na nich nie tylko podziwiać reprodukcje prac tego twórcy, ale również „poczuć” jego sztukę innymi zmysłami – AMS zaprosiło mieszkańców miast do obejrzenia dzieł, wysłuchania przewodnika i poczucia zapachu kwiatów z dzieł Wyspiańskiego.

 

Specjalnie przygotowane przystanki AMS towarzyszyły wystawie „Wyspiański", którą można było oglądać w Muzeum Narodowym w Krakowie do 20 stycznia 2018 r. Wystrój wiat został zaaranżowany fragmentami dzieł Stanisława Wyspiańskiego. Dodatkowo, każda z nich była wyposażona w WiFi, po uruchomieniu którego na urządzeniach pojawiała się strona internetowa „Przystanek: Wyspiański", kierująca na stronę muzeum z materiałami dedykowanymi wystawie. Dzięki wbudowanym w wiaty urządzeniom mp3 można było też wysłuchać przewodnika po wystawie, a na przystankach w Krakowie i Poznaniu – poczuć kwiatowy zapach nawiązujący do motywów pojawiających się często w polichromiach i witrażach artysty.


Na każdym z przystanków umieszczono naklejki z informacjami o materiałach dostępnych do pobrania. Natomiast dzięki aplikacji „Szlak Stanisława Wyspiańskiego" można było poznać wiele ciekawostek z życia artysty. Aplikację można było pobrać na krakowskich przystankach AMS.


Pomysłodawcą i mecenasem projektu był AMS - partner wystawy „Wyspiański" realizowanej przez Muzeum Narodowe w Krakowie.


Kampania „Przystanek Wyspiański” dla Muzeum Narodowego w Krakowie jest przykładem zaangażowania AMS w sprawy społeczne, tak istotne dla firmy w myśleniu o biznesie. Działania pokazały też, że oferowanie klientom dobrze wkomponowanej w przestrzeń publiczną reklamy z technologicznymi rozwiązaniami wywołuje u odbiorców zainteresowanie prezentowanymi treściami, a w konsekwencji skłania ich do zaangażowanej interakcji.

Więcej    

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz:

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.