Komunikat prasowy
W piątek, 26 listopada ukaże się książka przygotowana przez stołeczną redakcję "Gazety Wyborczej" - "Przewodnik po restauracjach. Warszawa pełną gębą 2010/2011". Można w niej znaleźć spis kilkuset warszawskich restauracji, w tym miejsc polecanych i sprawdzonych przez recenzenta kulinarnego "Gazety", Macieja Nowaka.
"Przewodnik po restauracjach. Warszawa pełną gębą 2010/2011" przedstawia subiektywną listę najciekawszych restauracji, lokali gastronomicznych i klubokawiarni w Warszawie. Książka podzielona jest na rozdziały dotyczące poszczególnych kuchni świata - afrykańskiej, amerykańskiej, europejskiej, azjatyckiej, międzynarodowej itd.
Dodatkowy rozdział - Klubokawiarnie - opisuje miejsca, w których oprócz dobrej kawy, koktajlu i imprezowej atmosfery nie brak też dobrego jedzenia (także nocą!). W przewodniku można także znaleźć listę ostatnich istniejących warszawskich barów mlecznych, listę restauracji nominowanych do nagrody Knajpa Roku 2010, a także dzielnicowy spis restauracji.
W przewodniku opis każdej restauracji opatrzony jest praktycznymi ikonkami informującymi np. czy lokal ma bezprzewodowy internet, czy jest przyjaznym dzieciom i niepełnosprawnym, czy można przyjść z psem. Książka podaje także przykładowe dania z karty wraz z cenami.
"Przewodnik po restauracjach. Warszawa pełną gębą", będzie można kupić w salonach Empik, na
www.kulturalnysklep.pl i przez infolinię 801 130 000 lub 0-22 555 44 00 oraz w wybranych salonach prasowych od 26 listopada w cenie 16,90 zł.
Książkę opracował zespół stołecznej redakcji "Gazety Wyborczej" - autor: Maciej Nowak, redakcja: Agnieszka Jurczak, Renata Janc. Wydawcą jest Agora.
Patroni medialni to: Kuchnia.tv , Radio TOK FM, Warszawa.Gazeta.pl, Ugotuj.to, "Kuchnia".
"Przewodnik po restauracjach. Warszawa pełną gębą" będzie promowany w radiu (Złote Przeboje Warszawa, Radio PIN, Antyradio, Eska Warszawa), w telewizji (TVN Warszawa i TVP Warszawa), prasie (autopromocja w stołecznych wydaniach "Gazety Wyborczej", "Gazety Co Jest Grane" oraz "Metra"), internecie (Warszawa.Gazeta.pl), na nośnikach reklamy zewnętrznej AMS (CityInfoTV), w newsletterach oraz na ulotkach.
Kreację kampanii przygotował dział promocji stołecznej redakcji "Gazety Wyborczej", spot wyprodukował JiS Advertising, a media zaplanował Starlink.