Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE

17 listopada 2009 / 17:01

"Przewodnik po restauracjach. Warszawa pełną gębą"

Komunikat prasowy

Dziś ukazał się wyjątkowy przewodnik warszawskiej "Gazety Wyborczej" - książka "Przewodnik po restauracjach. Warszawa pełną gębą". Można w niej znaleźć spis ponad 500 warszawskich restauracji i knajp oraz wiele miejsc polecanych i sprawdzonych przez recenzenta kulinarnego "Gazety" Macieja Nowaka.

"Przewodnik po restauracjach. Warszawa pełną gębą" autorstwa Macieja Nowaka przedstawia subiektywną listę najciekawszych restauracji, lokali gastronomicznych i klubokawiarni w Warszawie.

Książka podzielona jest na rozdziały dotyczące poszczególnych kuchnia świata - Afryka, Ameryka, Europa, Azja, Kuchnia Międzynarodowa. Dodatkowy rozdział - Klubokawiarnie - opisuje miejsca, gdzie oprócz dobrej kawy, koktajlu i imprezowej atmosfery nie brak też dobrego jedzenia (także nocą!). Każda knajpa opatrzona jest praktycznymi ikonkami przypisanymi lokalom z bezprzewodowym internetem, miejscami dla niepalących czy przyjaznym dzieciom. Przewodnik podaje także przykładowe dania z karty wraz z cenami.

Opisy wybranych restauracji zawierają sugestywne recenzje Macieja Nowaka. Książka prezentuje też miejsca nominowane do nagrody Knajpa Roku 2009 oraz użyteczny słowniczek.

Książkę opracował zespół stołecznej redakcji "Gazety Wyborczej"; wydawcą jest Agora SA.

Format 102 x167 mm, 224 strony.

"Przewodnik po restauracjach. Warszawa pełną gębą" można kupić w punktach dystrybucji prasy w Warszawie, w warszawskich salonach Empik, na KulturalnySklep.pl i przez infolinię 801 130 000 lub 0-22 555 44 00. Książka jest w sprzedaży od 17 listopada w cenie 14,90 zł.

Patroni medialni to: Radio TOK FM oraz serwis Warszawa.Gazeta.pl.

Książka będzie promowana w radiu (Złote Przeboje, TOK FM, PIN, Antyradio), w telewizji (TVN Warszawa i TVP Warszawa), prasie (autopromocja w stołecznych wydaniach "Gazety Wyborczej", "Gazety Co Jest Grane" oraz "Metra"), internecie (Gazeta.pl/warszawa), na nośnikach reklamy zewnętrznej AMS (w CityInfoTV), w newsletterach oraz na ulotkach i plakatach.

Kreację kampanii przygotował dział promocji stołecznej redakcji "Gazety Wyborczej", spot wyprodukował Jasieński/Stadnicki Advertising, a media zaplanowała Grupa Radiowa Agory Radiowe Doradztwo Reklamowe i Starlink.

Powrót