Komunikat prasowy
W najbliższą środę, 3 lutego br. razem z "Gazetą Wyborczą" będzie można kupić płytę CD z najpopularniejszym na świecie komputerowym programem antywirusowym Avast.
Avast dostępny będzie w wersji Premium, czyli najwyższej z trzech poziomów. Do każdego programu dołączony zostanie unikalny kod, pozwalający przez rok aktualizować go online.
Program wykrywa m.in. wirusy i fałszywe strony oraz zapobiega kradzieży danych. Wymagania systemowe: Windows 10, 8.1, 8, 7, Vista, XP SP3 (wersje 32- i 64- bitowe), 256 MB+ RAM, 1,5 GB miejsca na dysku.
Cena "Gazety Wyborczej" z płytą CD to 9,99 zł.
Partnerem płyty jest firma Mediator, dystrybutor Avast.
Wydania "Gazety Wyborczej" z płytą CD wspiera kampania promocyjna w stacjach telewizyjnych (TVP, TVN, Polsat oraz stacje tematyczne), w dzienniku "Metrocafe.pl" oraz autopromocja. Kreację kampanii przygotowała agencja Bardzo, za zakup mediów odpowiadał Starlink.