Komunikat prasowy
"Metro" przygotowało aplikację na tablety i smartfony z systemem Android. Dzięki niej czytelnicy mogą wygodnie sięgnąć do tekstów z aktualnego wydania dziennika, wzbogaconych o treści multimedialne - galerie zdjęć i materiały wideo. Aplikację można już bezpłatnie pobrać ze sklepów Samsung Galaxy Apps, Google Play i Amazon Appstore.
Nowoczesna aplikacja dziennika "Metro" działa na smartfonach i tabletach z systemem Android. Prezentuje artykuły z wydania papierowego, dodatkowo oferując materiały wideo i galerie zdjęć.
Pobrane wydania można czytać bez dostępu do internetu, a wygodny spis treści pozwala szybko odnaleźć poszukiwane treści. Interesujące artykuły można gromadzić w schowku, a także dzielić się nimi ze znajomymi.
- "Metro" w mobilnej odsłonie na urządzenia z systemem Android to świetna propozycja dla czytelników, którzy szukają ciekawych treści poświęconych aktualnym wydarzeniom czy miejskim sprawom i chcą do nich sięgać w najwygodniejszy dla siebie sposób. Będziemy rozwijać obecność naszego dziennika w cyfrowym świecie - już wkrótce swoją premierę będzie mieć też aplikacja w wersji na urządzenia z systemem iOS - mówi Joanna Garbaczewska, wydawca "Metra".
Aplikację "Metra" na urządzenia z systemem Android przygotował We like CAPS! - mobilny software house, będący częścią agencji interaktywnej Kalicińscy.com.
Można ją bezpłatnie pobrać ze sklepów:
Samsung Galaxy Apps,
Google Play i
Amazon Appstore .
Więcej o aplikacji - na specjalnej stronie internetowej
http://metro.gazeta.pl/aplikacja/index.htm
Dotychczas "Metro" udostępniło aplikację mobilną użytkownikom tabletów i komputerów z systemem Windows 8. Dziennik można też czytać jako e-wydanie w serwisie internetowym i w księgarni Publio.pl.
Swoje mobilne aplikacje - na tablety i smartfony z systemem iOS oraz Android, a także tablety i komputery z systemem Windows 8 - mają również specjalne wydania "Metra": "Metro na szpilkach" oraz "Studencki świat".
Działania promujące premierę aplikacji mobilnej "Metra" na smartfony i tablety z systemem Android prowadzone będa w innych aplikacjach mediów Agory, na stronach internetowych z grupy Gazeta.pl i na Facebooku, w stacjach Grupy Radiowej Agory, w "Gazecie Wyborczej", a także na łamach "Metra" i na Metro.Gazeta.pl. Kampania rozpocznie się 13 października br. i potrwa miesiąc.