Komunikat prasowy
Z początkiem października rozpocznie się kolejna odsłona kampanii wizerunkowej Radia TOK FM.
Reklamy sztandarowego programu stacji "Poranek Radia TOK FM" z udziałem jego prowadzących będzie można zobaczyć w telewizji, kinach, prasie i internecie, a także na nośnikach reklamy zewnętrznej w 17 miastach nadawania stacji. To największa dotychczasowa kampania Radia TOK FM!
W spotach i kreacjach reklamowych pojawią się gwiazdy "Poranka Radia TOK FM": Janina Paradowska, Dominika Wielowieyska , Tomasz Sekielski , Jan Wróbel i Jacek Żakowski.
Reklamy będą emitowane w stacjach telewizyjnych TVN 24 i Polsat News, sieci kin Helios i Cinema City oraz na stronach internetowych z grupy Gazeta.pl. Kreacje pojawią się też w "Gazecie Wyborczej", "Metrze" i "Polityce" oraz na nośnikach AMS we wszystkich 17 miastach, w których można odbierać sygnał stacji, w tym na kilku powierzchniach wielkoformatowych w Warszawie.
W tej odsłonie kampanii Radia TOK FM po raz pierwszy wykorzystano też ekrany CityINFOtv umieszczone w warszawskim metrze. Będzie można na nich obejrzeć spot promujący stację, a także czytać wypowiedzi gości porannych i popołudniowych programów TOK FM.
Działania, najbardziej zintensyfikowane w pierwszych tygodniach października, potrwają do końca roku.
Koncepcją i realizacją kampanii oraz planowaniem mediów zajęło się Radio TOK FM we własnym zakresie. Spoty przygotowało studio SVG .