Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


33/2020 Szacunki skonsolidowanych wyników operacyjnych Grupy Agora za 2 kwartał i pierwszą połowę 2020 r.

KOMUNIKATY GIEłDOWE, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

33/2020 Szacunki skonsolidowanych wyników operacyjnych Grupy Agora za 2 kwartał i pierwszą połowę 2020 r.

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

7,18 zł

Zmiana[PLN]

7,49%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO 7,49%
mWIG40 -0,66%
WIG-MEDIA -0,56%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

30 października 2020 / 15:48

„Pogodni przez całe życie” - kampania i nowy konkurs w Radiu Pogoda

„Pogodni przez całe życie” - kampania i nowy konkurs w Radiu Pogoda

W poniedziałek, 2 listopada 2020 r. pod hasłem „Pogodni przez całe życie” rozpocznie się nowa kampania reklamowa Radia Pogoda, a także konkurs antenowy dla słuchaczy. To druga odsłona akcji - we wrześniu i październiku redakcja rozgłośni szukała pogodnych osób, których zdjęcia teraz można będzie zobaczyć m.in. na billboardach w wybranych miastach nadawania Radia Pogoda.

Już w poniedziałek, 2 listopada Radio Pogoda zaprosi słuchaczy do udziału w nowym konkursie pod tytułem „Pogodni przez całe życie”. Zadaniem uczestników będzie ułożenie ze słów podawanych na antenie hasła świadczącego o tym, że są pogodni. Słowa do hasła będą podawane przez cały dzień, a rozwiązanie pojawi się po godz. 16:00 w programie "Pogodne Popołudnie w Radiu Pogoda". Na zwycięzców zabawy czekają gadżety Radia Pogoda. Konkurs, który potrwa do 27 listopada, będzie promowany na antenie, na stronie radiopogoda.pl i na profilach stacji w mediach społecznościowych.

Jednocześnie w poniedziałek ruszą nowe działania reklamowe Radia Pogoda z hasłem „Pogodni przez całe życie”. Na kreacjach znalazły się zdjęcia słuchaczy stacji, którzy zgłosili się do akcji pod tym samym tytułem we wrześniu i październiku br. Spośród nadesłanych zgłoszeń, zawierających zdjęcia aktualne i sprzed lat - dowodzących pogody ducha odbiorców niezależnie od wieku, redakcja wybrała 5 najciekawszych zestawów i to właśnie one trafiły do kampanii Radia Pogoda.
Reklamy rozgłośni będzie można zobaczyć w prasie („Gazeta Wyborcza”, „Przepis na ogród”), internecie (Onet.pl, WP.pl, Facebook) oraz na nośnikach AMS w wybranych miastach nadawania Radia Pogoda. Zespół stacji będzie je wykorzystywać również na stronie radiopogoda.pl oraz na profilu stacji na FacebookuInstagramie.
Kampanię przygotował zespół marketingu Grupy Radiowej Agory.

Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz:

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.