Komunikat prasowy
W środę, 28 października i w czwartek, 29 października wraz z "Gazetą Wyborczą" będzie można kupić płyty CD z najwspanialszymi utworami Bacha, Beethovena, Mozarta i innych wybitnych kompozytorów. Składają się one na dwuczęściowy album pt. "Najsłynniejsze dzieła muzyki klasycznej".
Na pierwszej płycie CD znalazły się m.in. kompozycje "Wiosna" Antonio Vivaldiego, "Torreadorzy" - fragment I suity z opery "Carmen" George'a Bizeta oraz scena z "Jeziora Łabędziego" Piotra Czajkowskiego; drugi krążek zawiera m.in. "V symfonię c-moll" Ludwiga van Beethovena, walc "Nad pięknym, modrym Dunajem" Jana Straussa (syna) i "Ave Maria" Franciszka Schuberta.
"Gazeta Wyborcza" z pierwszą płytą w praktycznym etui będzie dostępna w cenie 7,99 zł. Druga płyta ukaże się dzień później w cenie 6,99 zł.
Wydanie "Gazety Wyborczej" z płytami CD wspiera kampania reklamowa prowadzona w stacjach telewizyjnych (TVP, TVN, Polsat oraz stacje tematyczne), na portalach internetowych oraz autopromocja. Kreację kampanii przygotowała agencja Jasieński & Stadnicki Advertising, za zakup mediów odpowiadał Starlink.