Komunikat prasowy
Dzienniki "Metro" i "Gazeta Wyborcza" przygotowały wspólne pakiety sprzedażowe dla branż rekrutacyjnej oraz budownictwo.
Branżowe pakiety reklamowe umożliwiają zamieszczanie ogłoszeń modułowych w atrakcyjnych cenach w obydwu dziennikach równocześnie, co pozwala na zwiększenie zasięgu i tym samym dotarcie z ofertami do większej grupy odbiorców.
Pakiet na ogłoszenia rekrutacyjne obejmuje reklamy w poniedziałkowym wydaniu "Metra", w którym ukazuje się "Metropraca", oraz w "Gazecie Praca" - dodatku rekrutacyjnym do "Gazety Wyborczej". Oferta reklamowa została poszerzona także o wydania internetowe:
GazetaPraca.pl i
MetroPraca.pl. Wspólny pakiet reklamowy pozwala na zamieszczanie ogłoszeń zarówno w wydaniach krajowych, jak i lokalnych obydwu wydań.
Oferta pakietowa dla klientów z branży budownictwo umożliwia natomiast realizowanie kampanii w zasięgu stołecznym na łamach wtorkowego wydania dziennika "Metro" - w stałym dziale tematycznym "Metro Nieruchomości" oraz w "Gazecie Dom" - środowym dodatku do "Gazety Wyborczej".
Poniedziałkowe wydania "Metra" oraz "Gazety Wyborczej" docierają do 3,4 mln czytelników na terenie całego kraju*, natomiast wtorkowe "Metro" i środowa "Gazeta Wyborcza" - do 616 tys. osób w zasięgu stołecznego wydania GW**.
* Polskie Badania Czytelnictwa, wyk: MillwardBrown SMG/KRC, wskaźnik CDT poniedziałek, I-VI2009, n=24701, opracowanie Agora SA
** Polskie Badania Czytelnictwa, wyk: MillwardBrown SMG/KRC, wskaźnik CDT, I-VI 2009, gc: woj. mazowieckie z wyłączeniem dawnych woj. ciechanowskiego, łomżyńskiego, ostrołęckiego, płockiego i radomskiego, n=2 081, opracowanie Agora SA