Komunikat prasowy
Page Skin to kolejny niestandardowy format reklamowy dostępny w serwisach Grupy Gazeta.pl, który pojawił się wraz z reklamami wielkoformatowymi w kontynuacji kampanii wizerunkowej TAG Heuer na Wyborcza.pl.
Reklamy w formacie Page Skin osadzone są w strukturze strony, zapewniając efekt serwisu w reklamie, a nie reklamy w serwisie. Format posiada szersze możliwości kreacyjne, jest mniej inwazyjny od standardowych form reklamowych i zapewnia bardziej efektywną kampanię wizerunkową.
Nowy format można zobaczyć na stronie głównej serwisu "Gazety Wyborczej" - Wyborcza.pl oraz w
materiałach prasowych (Press.Gazeta.pl).
Agora jako pierwsza w Polsce wprowadziła do swojej
oferty reklamy wielkoformatowe, które pozwalają reklamodawcom na efektywne dotarcie do odbiorców. W ofercie Grupy Gazeta.pl dostępne są od września następujące formy: Wideboard (940x300), Triboard (750x300), Halfpage (300x600), Gigabanner (300x800), Full screen śródtekst (300x250). Wszystkie formy są rozwijane, a wideboard i triboard występują także w opcji "push down".
Więcej informacji o reklamie wielkoformatowej można znaleźć na stronie
Gazeta.pl/reklama .