Godziny pracy 9:00 - 17:00
Przejdź do kontaktu
Spółka
Kurs akcji [PLN]
Zmiana[PLN]
AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa
AGO 0,36%
mWIG40 0,5%
WIG-MEDIA 0,13%
Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44
21 października 2019 / 14:32
Jeszcze tylko do końca tygodnia - do 25 października br. profesjonaliści i amatorzy fotografii mogą zgłaszać swoje prace do Konkursu im. Krzysztofa Millera na najlepszy materiał fotograficzny roku. Nagroda ustanowiona przez „Gazetę Wyborczą” już po raz drugi ma docenić odwagę patrzenia i promować zdjęcia o wyjątkowych wartościach dziennikarskich. Laureata konkursu poznamy na 3 grudnia podczas uroczystej gali, a prace wszystkich nagrodzonych opublikują „Gazeta Wyborcza” i Wyborcza.pl.
Od września br. trwa druga edycja Konkursu im. Krzysztofa Millera. Udział w nim mogą wziąć zarówno profesjonaliści, jak i amatorzy fotografii, indywidualni autorzy oraz kolektywy fotografów, członkowie jednej agencji fotograficznej.
Do 25 października uczestnicy mogą przesyłać materiały fotograficzne o dowolnej tematyce społecznej, politycznej, ekonomicznej bądź kulturowej w głównej kategorii oraz dodatkowo w ramach nowo utworzonej kategorii #PositiveImpact – Nagroda Deutsche Bank, która nakierowana jest szczególnie na materiały ilustrujące pozytywny wpływ, jaki może mieć działanie jednostki, firmy czy społeczności. Konkursowe jury oceni zdjęcia zrobione w czasie od 1 września 2018 r. do 1 września 2019 r.
Zgłoszenia można nadsyłać za pomocą formularza umieszczonego pod adresem www.wyborcza.pl/nagrodakrzysztofamillera.
W składzie jury drugiej edycji konkursu, które 5 listopada br. wyłoni finalistów, zasiądą: producentka filmów dokumentalnych i dziennikarka BBC Ewa Ewart; fotoreporterka oraz laureatka World Press Photo i Grand Press Photo Anna Bedyńska; pisarz i kurator Wojciech Nowicki; redaktor naczelny serwisu fotopolis.pl i miesięcznika „Digital Camera Polska” Maciej Zieliński; fotoreporter i laureat Grand Press Photo, współzałożyciel agencji Napo Images Adam Lach; redaktor naczelna „Wysokich Obcasów Extra” Ewa Wieczorek; Prezes Zarządu Deutsche Bank Polska Tomasz Kowalski; wydawca „Gazety Wyborczej” Jerzy B. Wójcik oraz szefowa działu Foto „Gazety Wyborczej” Beata Łyżwa-Sokół jako przewodnicząca jury konkursu. Prace 7 finalistów zostaną zaprezentowane w serwisie Wyborcza.pl/zdjecia.
Podczas uroczystej gali konkursu, organizowanej 3 grudnia br., poznamy nazwisko laureata Nagrody im. Krzysztofa Millera za 2019 r. Zwycięzca nagrody głównej - za najlepszy materiał roku otrzyma 10 000 zł, a laureat w kategorii #PositiveImpact – Nagroda Deutsche Bank - 5 000 zł.
Więcej informacji na temat konkursu, w tym jego regulamin, można znaleźć na stronie: Wyborcza.pl/zdjecia. Serwis prezentuje też multimedia, galerie, materiały wideo i teksty archiwalne związane z konkursem i Krzysztofem Millerem.
Konkurs o Nagrodę im. Krzysztofa Millera jest promowany na łamach „Gazety Wyborczej”, „Dużego Formatu” i na Wyborcza.pl. Partnerem konkursu jest Deutsche Bank Polska S.A.
Redakcja „Gazety Wyborczej” ustanowiła Nagrodę im. Krzysztofa Millera za odwagę patrzenia w 2018 r. Do pierwszej edycji konkursu fotograficznego na najlepszy materiał roku zgłoszono 300 prac, czyli blisko 5 tysięcy zdjęć. Jego zwyciężczynią została Anna Liminowicz nagrodzona za fotoreportaż „Między blokami" o związku dwóch kobiet. Opublikował go „Duży Format”, a później "The New York Times".
Powrót
Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.
Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.